Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام  شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

8146...0910: باسلام خسته نباشید. اینجانب پرستار بیمارستان پورسینا شهرستان آشخانه استان خراسان شمالی می باشم لطفا بیاین حرف دل ده پرستاری که هشت سال تعهد خدمت در این بیمارستان را دارند بشنوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

9161...0930: با سلام. سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق مستمری بگیران جدول زمانبندی مشخص کرده که در آن مستمری بگیرانی که از بانک تجارت دریافت می کنند 28 هرماه و تأکید کرده که اگر روز پرداخت با روز تعطیل همزمان شد یک روز قبل پرداخت می‌کنند.
28 شهریور پنج شنبه بوده 29 جمعه الان ساعت 3 بعدازظهر شنبه 30 شهریور هنوز پرداخت نشده لطفٱ به مسئولین تٱمین اجتماعی بفرمائید وقتی توان عمل کردن ندارید وعده سرخرمن ندهید.

 

1848...0914: سلام خسته نباشید ده سال پیش مسکن مهر ثبت نام کردیم قرار بود سال 93 تحویل بگیریم تحویل ندادن هیچ ،کارگاه کلا تعطیله ،بانک هم برا کار نیمه کاره که رها شده قسط می خواد حکم اجرا کشیده هیچ نهاد و ارگانی هم جوابگوی ما نیست تو رو به قران پیگیری کنید. مجتمع 36 واحدی مسکن مهر تاکسیرانی اهر ، آذربایجان شرقی ،امیرحضی زاده از اعضا

 


6065...0916: با سلام و عرض ادب. بنده از اهواز مزاحم ميشوم . با توجه به اينكه شهر اهواز دقيقا در وسط ميدان های نفتی است و ما با كاهش توليد نفت روبرو هستيم مسولين شركت نفت از ايام تعطيل هفته برای سوزاندن گازهای سمی استفاده مي كنند لذا ما هر روز صبح شاهد دود غليظ سمی حاصل از سوزاندن اين گازها و فرو رفتن شهر در دود تا اواسط هفته هستيم.
از سازمان محيط زيست پيگير شدم اما پروسه طولانی آن قابل دسترسی و براورد زمانی نيست ممنون ميشم در اين خصوص پيگيري بفرماييد.

 

1584...0917: سلام خواهش می کنم در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت پرسنل ناجا سال ۹۷ پیگیری کنید چرا پاداش معلمان و دانشگاهیان پرداخت میشه اما پرسنل بدبخت ناجا اهمیتی ندارند.

 

1245...0912: ضمن عرض سلام وخسته نباشيد. به حضورتان عارض هستم كه اينجانب در تير ماه سال ٩٧مبلغ ٧٠ميليون تومان در شركت خودرو سازى كارمانيا جهت ثبت نام خودرو بى واى دى مدل اس هفت پرداخت كردم بنابر قول شركت قرار شد تحويل اين خودرو در دى ماه سال ٩٧عملى شود اما پس از رجوع به اين شركت و دادند وعدهاى پى در پى مبلغ ٧٠ميليون را تا اين تاريخ يعنى آخر شهريور ٩٨ نزديك به پانزده ماه تمام نگه داشتند و اكنون بعد از گذشت اين مدت وخلف وعده اين شركت ، اعلام كرده اند كه مبلغ پول واريزى را به همراه سود پس مي دهيم شما را به خدا در صورت توان كمكمون كنيد.

 

2718...0915: با سلام لطفا به شرکت سایپا بگین به تعهداتشون عمل کنند یک ساله خودروی تیبا ثبت نام کردم تمام پولش را  ریختم هنوز که هنوز از تحویل خبری نیست. امور مشترکین هم که جواب درستی نمی دهند.

 

7243...0905: سلام خسته نباشید. لطفا پیگیر موضوع هنگ کردن و از دسترس خارج شدن سیستم یکپارچه دانشگاه های فنی و حرفه ای (ناد) باشید موقع شروع ترم تمامی دانشجویان با این سایت مشکل دارند حتی کارمندان دانشگاه ها نیز با این سایت مشکل دارند.

 

9125...0912: سلام. ما آمدیم پلیس بعلاوه 10 به آدرس پل گیشا بین کوچه یک و سه برای گذرنامه اقدام کردیم، از ساعت 9 صبح تا ساعت دوازده و چهل و پنج دقیقه مارو نگه داشتن و می گویند که سیستم قطع است و همچنان هم قطع هست.

 

3256...0914: سلام وقت بخیر لطفا در مورد وضعیت پیاز کاران زنجان فکری بکنید الان که موقع برداشت شده قیمت ها رو آوردن زیر هزار تومان به قران داریم بد بخت میشیم خواهشا رسیدگی کنید ممنون.

 

6132...0991: با سلام. متاسفانه در استان ایلام در پی قطع یارانه ها، دولت به اشتباه یارانه های بسیاری از اقشار کم درامد‌ اعم از کمیته امدادی‌ و بازنشسته‌ رو قطع کرده‌ و اعتراض همگانی در پی داشته لطفا بررسی کنید، ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم

تین نیوز

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۸۱ واحد نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی تحویل شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، روح الله اکبری از اجرای ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۸۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد در سراسر کشور اجرا شده است که حدود ۵۰۰ هزار واحد از این تعداد تحویل متقاضیان شده است و بیش از ۲ میلیون واحد نیز با پیشرفت فیزیکی متفاوت در حال ساخت است.

اراضی  ۳۹۶ هزار و ۹۳۱ واحد زمین شهری به متقاضیان تخصیص یافت

اکبری در تشریح اجرای مسکن در سراسر کشور در راستای قانون جهش تولید مسکن توضیح داد: از تعداد واحدهای آغاز شده  به تعداد ۳۹۶ هزار و ۹۳۱  به شکل واگذاری زمین به شکل انفرادی، گروهی، جوانی جمعیت و واگذاری زمین برای گروه های واجد شرایط حمایتی بوده است. 

تخصیص ۷۹ هزار و ۱۰۴ واحد زمین روستایی به متقاضیان

وی افزود: از حدود ۴۰۰ هزار قطعه زمین روستایی شناسایی شده نیز تاکنون زمین ۷۹ هزار و ۱۰۴ واحد به متقاضیان واجد شرایط تخصیص یافته است.

این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در بخش واحدهای حمایتی تعریف شده در اراضی ۹۹ ساله تاکنون ۷۱۳ هزار و ۵۸۶ واحد ساخت آنها آغاز شده است. همچنین ۵۰۰ هزار واحد نیز در تفاهم با نیروهای مسلح در حال ساخت است که برخی از اراضی مربوط به نیروهای مسلح و برخی نیز مربوط به دیگر اراضی است که در این بخش تاکنون ۲۵۴ هزار و ۱۴۶ واحد آغاز شده است.

فرآیند نوسازی ۲۵۷ هزار و ۷۰۳ واحد در بافت های فرسوده طی دولت سیزدهم

اکبری توضیح داد: در بخش بافت فرسوده، برنامه ریزی ۴ ساله نوسازی۶۰۰ هزار واحد بوده و میانگین سالانه آغاز ۱۵۰ هزار واحد در سال بوده است که تاکنون ۲۵۷ هزار و ۷۰۳ واحد شروع شده است؛ از واحدهای شروع شده نیز تاکنون ۸۷ هزار واحد به اتمام رسیده است.

اجرای ۱۹۸ هزار و ۶۱۵ واحد خودمالکی مسکن در کشور

وی ادامه داد: در بخش خودمالکی شهری که حمایت های دولتی را اعم از تسهیلات و تخفیف های شهرسازی و سایر دریافت می کنند و زمین در مالکیت افراد است تاکنون ساخت ۱۹۸ هزار و ۶۱۵ واحد شروع شده است. همچنین در بخش بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، ساخت ۴۹۰ هزار و ۸۲۸ واحد مسکونی آغاز شده  که از این تعداد آغاز و ۲۴۰ هزار و ۳۱۶ واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

تکمیل و تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم

اکبری در خصوص تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر نیز گفت: از ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: با تمامی استان ها در حال برنامه ریزی برای تحویل واحدها هستیم. از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۵۰۰ هزار واحد تکمیل و تحویل شده است. همچنین، واحدهایی که در اراضی ۹۹ ساله به صورت انبوه سازی در حال ساخت است حدود ۱۰۰ هزار واحد بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در نیمه نخست امسال تکمیل و بهره برداری می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • اضافه شدن ۲۱ هکتار زمین به شهر‌های اقماری کاشان
  • درخواست بازنگری طرح افزایش وام ودیعه مسکن/ متقاضیان از این طریق برای دریافت وام اقدام کنند