Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: سال گذشته بیش از ۶۵ هزار دانش‌آموز  از ۸۸۰ مدرسه شامل حدود ۳۹ هزار دانش‌آموز دختر و ۲۶ هزار دانش‌آموز پسر توسط سرویس مدارس جابه‌جا شده‌اند.
او با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته حدود ۴۰۰۰ راننده خانم به دختران دانش‌آموز سرویس‌دهی کرده‌اند، افزود: براساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده، تمام رانندگان سرویس مدارس دخترانه باید خانم باشند لذا امسال نیز رانندگان خانم سرویس‌دهی مدارس دخترانه را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی با تاکید بر الزام سرویس‌های مدارس به نصب برچسب ویژه بر روی خودرو‌ها گفت: امسال علاوه بر برچسب و کارت شناسایی ویژه، رانندگان سرویس‌های مدارس باید تابلوی سرویس مدرسه و پرچم رعایت احتیاط را بر روی خودرو‌ها نصب کنند.
او افزود: در همین راستا فردا یکشنبه ۳۱ شهریور خودرو‌های گشت‌های نظارتی و تعدادی از سرویس‌های مدارس به صورت نمادین اقدام به انجام رژه خواهند کرد.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: گشت‌های مشترک بازرسی تاکسیرانی، آموزش و پرورش، پلیس راهور و شرکت‌های سرویس‌دهنده در طول سال تحصیلی بر عملکرد رانندگان سرویس‌های مدارس نظارت کامل داشته و با هر گونه تخلف برخورد قانونی می‌کنند.   انتهای پیام//ف.ح     الزام سرویس‌های مدارس به نصب برچسب ویژه بر روی خودرو‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟