Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:47:57 GMT

حسن یزدانی راهی فینال شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۶۶۷

حسن یزدانی راهی فینال شد

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سومین روز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان پیگیری شد که کشتی گیران مازندرانی در سه وزن به روی تشک رفتند.

حسن یزدانی دلاور جویباری تیم ملی کشورمان با درخشش در کشتی هایش به دیدار فینال راه یافت.

دروزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر جیم اسپینال از پورتوریکو را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۲ و ضربه فنی استفان ورب دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را از پیش رو برداشت.

یزدانی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی آرتور نایفونوف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه ۴ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله مقابل مایلس نازم امینی از سان مارینو در کمتر از ۲ دقیقه با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

هیچ کدام از کشتی‌های یزدانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان - قزاقستان به وقت دوم کشیده نشد.

حریف حسن یزدانی در فینال این رقابت‌ها که فردا برگزار می‌شود کشتی گیری از هند است.

یک کشتی گیر مازندرانی به دیدار رده بندی رفت

در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه را مغلوب کرد.

او در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ از سد احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

احسان پور در این مرحله در یک کشتی پایاپای با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب ماگومدرسول ادریس اف قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت.

حذف کشتی گیر مازندرانی از رقابت‌ها

 علی شعبانی کشتی گیر بابلی در وزن ۹۷ کیلو که پس از شکست دادن ابراهیم جیفتجی قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه، در دور دوم از اودیکادزه کشتی گیر گرجستانی شکست خورده بود دستش از مدال کوتاه ماند.

این حریف گرجستانی در نیمه نهایی شکست خورد و شعبانی نیز شانس حضور در گروه بازنده‌ها را از دست داد و از  دور رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • عیدیان راهی فینال شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند