Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر "جشنواره دانشجویی آب و رسانه" و نقاشی "آب و محیط زیست" که جزو برنامه‌های جنبی سومین کنگره ملی هیدرولوژی ایران بودند، معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، در جشنواره آب و رسانه "نسرین سوار" از خبرگزاری ایسنا در بخش خبر، "یزدانی" در بخش عکس و "محسن اصولی" در بخش پوستر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش زیر هشت سال نقاشی آب و محیط زیست نیز "مونا اسدی"، " سینا حسن زاده" و "آیسو علیپور" و در بخش زیر هفت سال، "دارا اسبقی"، "آنیتا زارع" و "آرمینا غفاری لاله" به عنوان نفرات منتخب معرفی شدند.

 همچنین آثار "پارمیدا اجاقی"، "گونش احمدی"، "سنا اسدی"، "فاطمه زهرا راثی"، "آرمین رستمی"، "آیلین فاطمی" و "اسرا طالبی اسفنجانی"، "مهدی محمدی"، "امیر محمد مددی" و "صدرا نوبهار" شایسته تقدیر معرفی شدند.

جشنواره دانشجویی "آب و رسانه" با رویکرد زمینه سازی برای تولید محتوای متناسب با محورهای سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در سطح رسانه‌ها و ارتقای آگاهی عمومی در خصوص آب، به عنوان یکی از برنامههای جانبی کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در تبریز برگزار ‌شد.

محورهای اصلی این کنفرانس شامل تغییر اقلیم، سیلاب‌ها و خشکسالی‌ها، هیدرولوژی و مدیریت منابع آب، هیدرولوژی و مدیریت ریسک، داده کاوی و سنجش از دور در هیدرولوژی، هیدرولوژی و مدیریت حوزه‌های شهری، هیدرولوژی، محیط زیست و آب‌های غیر متعارف و هیدرولوژی، اقتصاد و حکمرانی آب بود.

هیدرولوژی، آبخیزداری و حفاظت از منابع آب، شبیه سازی و مدل سازی در هیدرولوژی، هیدرولوژی و آب‌های ژرف، هیدرولوژی و سازه‌های آبی در کشاورزی و فرهنگ‌سازی و اخلاق آب از دیگر محورهای این جشنواره به شمار می‌آمدند. 

مسابقه نقاشی آب و محیط زیست نیز در روز افتتاحیه‌ی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در 26 شهریور ماه از ساعت 16 تا 18  در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز، روبروی دانشکده‌ی شیمی برای کودکان زیر 13 سال به صورت زنده برگزار شد.  

هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگ سازی برای فراگیرهای سنین پایین به ویژه دانش آموزان در خصوص اهمیت و جایگاه آب در زندگی انسان‌ها بود.

سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در 26 شهریور ماه در دانشگاه تبریز برگزار شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس از پاک‌سازی حاشیه رودخانه جاجرود توسط دانش آموزان، حافظان محیط‌زیست و گروه‌های مردم‌نهاد خبر داد و گفت: حال رودخانه جاجرود خوب نیست و وضعیت حاشیه رودخانه با ورود گردشگران و مسافران به‌ شدت آلوده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد