Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این تیم پزشکی متشکل از متخصصان داخلی، فوق تخصص اطفال، فوق تخصص ریه، متخصص زنان، فیزیوتراپ، پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار، اپتومتریست و متخصص سونوگرافی بود که به مدت ۵ روز به مردم منطقه طبس خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام/ د

 کاروان سلامت همدان در مناطق محروم طبس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات درمانی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی به مددجویان هلال‌احمر مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ معاون امور داوطلبان هلال‌احمر مازندران؛ با اشاره به اینکه خدمات داوطلبانه محور اصلی فعالیت این نهاد است گفت: پارسال ۴۰ میلیارد ریال خدمات دارویی و درمانی به ۱۸۹۷ مددجوی هلال‌احمر استان ارائه شد.

 معین مهدی لموکی نقش برجسته و ارزشمند داوطلبان در ارائه خدمات هلال‌احمر اشاره و خاطرنشان کرد: پارسال همچنین بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در قالب طرح‌هایی نظیر هلال رحمت، ارمغان مهر و یلدا به ارزش حدود ۲۰ میلیارد ریال تهیه و توزیع شده است.

 معاون امور داوطلبان هلال‌احمر مازندران تصریح کرد؛ اهدای دو میلیون سی سی خون، جمع آوری ۴۵۰ میلیون ریال در قالب پویش مهربانی زندان جای مادران نیست، جمع آوری ۱۶ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای زلزله زدگان افغانستان و مردم مظلوم فلسطین و غزه از دیگر خدمات داوطلبان هلال‌احمر مازندران بوده است.

  لموکی همچنین افزود: پارسال ۷۲۰۰ نفر به عنوان داوطلب ، عضو هلال‌احمر مازندران شدند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • مراکز درمانی همدان پذیرای بیش از ۸۳ هزار نفر
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر در همدان
  • ۴۷۹مورد ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی در شش ایستگاه سلامت استان همدان
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هزار و ۹۰۳ نفر در زاهدان
  • ارائه خدمات درمانی به مددجویان هلال‌احمر مازندران
  • مراجعه بیش از ۵۴ هزار نفر به بیمارستان‌های دانشگاهی خوزستان