Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین محموله ریلی ذوب آهن اصفهان به مقصد خط آهن «میانه – بستان آباد – تبریز» بارگیری شد.

طی مراسمی با حضور دکتر رحمانی - وزیر صمت و دکتر اسلامی - وزیر راه و شهرسازی، نخستین محموله ریلی کشور از کارخانه ذوب آهن به مقصد خط آهن «میانه – بستان آباد – تبریز» بارگیری شد تا انتظار چندین ساله مردم شمال غرب کشور در خصوص استفاده از حمل و نقل ریلی برای حمل محموله‌های صنعتی و تجاری به پایان رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی این خط ریلی به عنوان مسیر امن برای انتقال کالاهای صنعتی و تجاری، نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و افزایش همکاری و تعاملات صنعتی بین استان‌های مختلف کشور به ویژه استان‌های شمال غرب دارد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعاتی پس پخش تصاویر ویدیویی از آسمان اصفهان، خبرگزاری های مختلف از جزئیاتی در این باره اطلاع رسانی کردند. ابتدا فارس،مهر و صدا و سیما از شنیده شدن انفجارها گفتند و سپس خبرگزاری ایرنا از به کار افتادن سامانه ضدهوایی خبر داد. سپس چند ثانیه از لغو پروازها در کشور خبر داد و همزمان رسانه‌های آمریکایی اخبار عادی خود را قطع و به ماجرای ویدیوها از آسمان اصفهان اخباری رفتند اما همچنان خبری رسمی در این باره و علت اتفاقات رخ داده مخابره نشده است.

تنها حسین دلیریان سخنگوی سابق سازمان فضایی کشور در توییتی از سرنگونی چند ریزپرنده در آسمان کشورمان خبر داد و خبرنگار فارس در اصفهان هم منشاء صداها را از اطراف پایگاه شکاری این شهرستان و احتمالا عملکرد سامانه پدافندی اعلام کرد.

همچنین صداهایی از آسمان تبریز مخابره شد که چند ثانیه منشاء آنها را عملکرد ضدهوایی اعلام کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896907

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از تبریز پس از ادعای حمله به تاسیسات انرژی
  • توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است
  • سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ابلاغ شد
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک