Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا پاشا نجاتی رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: این مسابقات به میزبانی مشهد از ۲۷ شهریور به مدت سه روز در خانه هیئت شطرنج خراسان رضوی با حضور ۱۱۴ شطرنج باز از ۹ استان کشور و همچنین کشور افغانستان به روش سوئیسی در دو جدول شطرنج بازان ریتینگ زیر دو هزار و ۲۰۰ و جدول نوجوانان زیر ۱۴ سال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در پایان این مسابقات در جدول ریتینگ زیر دو هزار و ۲۰۰ که با حضور ۷۱ شطرنج باز برگزار شد، جمال زارع از خراسان رضوی به مقام نخست دست یافت، محسن وقار از گیلان دوم شد و آروین عادلی از اردبیل مقام سوم را کسب کرد.

او ادامه داد: در جدول نوجوانان هم آرتین جوانشیری، ایمان حسن پور مقدم و نازنین فاطمه عصار زاده همگی از خراسان رضوی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

او بیان کرد: داوری این مسابقات بر عهده علیرضا پاشانجاتی و مصطفی رحمتی بود و سرپرستی مسابقات را نیز اسدالله طالبی و جمیله عرفانیان بر عهده داشتند.   انتهای پیام//ف.ح     پایان مسابقات قهرمانی شطرنج در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۸ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر حکایت دارد.

او افزود: کیفیت هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد