Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:57:24 GMT

فصل داغ نقل و انتقالات با ستاره های بانو

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۹۴۹

فصل داغ نقل و انتقالات با ستاره های بانو

از کاپیتان تیم ملی تا بهترین گلساز لیگ، از دروازه بان های مطرح فصل قبل تا ملی پوشان پرانگیزه این روزها در صدر اخبار مربوط به بازار نقل و انتقالات قرار گرفتند. قمی، فرهمند، خواجوی، یزدانی، اقبال، موری و ... حامل اخبار داغ پیش از آغاز لیگ هستند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از 11 سال برگزاری بازی های لیگ برتر بانوان، این روزها می توان این رقابت ها را داغ تر و پرحاشیه تر از همیشه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی هایی که حالا ستاره هایش می توانند ادعا کنند در سطح جامعه شناخته شده هستند و در بازار پرحرف و حدیث نقل و انتقالات می توانند برگ برنده یک مدیر، یک سرمربی، یک تیم و یا یک شهر باشند.

 

البته در این باره باید گفت فصل نقل و انتقالات امسال کمی متفاوت تر از قبل بوده و حالا که ستاره ها معروفیت بیشتری از قبل دارند نقش اول آن هستند و می توانند با تصمیمات خود موجبات خوشبختی خود و یا تیمی را فراهم کنند. هر چند زمان نقل و انقالات بازیکنان هنوز به پایان نرسیده اما نگاهی می اندازیم به مهمترین تغییراتی که در بین تیم های لیگ برتری و بازیکنان آنها به وجود آمده است. ستاره هایی که هر کدام از آنها می تواند گل سرسبد تیمی از فوتبال ایران باشد.

 

•  سارا قمی از ملوان بندرانزلی به هیات فوتبال البرز

 

بهترین گلزن انزلی چی ها برای دومین بار مجبور شد به جبر حاکم بر ورزش بانوان تن در دهد و برای دومین بار بالاجبار از ملوان جدا شود. قمی که اولین بار پس از انحلال ملوان مجبور شد راهی تیم مدعی شهرداری بم شود حالا برای دومین بار اقدام به این کار می کند. با این تفاوت که این بار تیمی منحل نشده اما به دلیل اوضاع مالی بد ملوانی ها، خانم گل سال های اخیر فوتبال ایران مجبور شد تا راهی تیمی شود که بتواند بر بی پولی های همیشگی ملوان پایانی دهد.

 

قمی به عنوان کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران، عناوینی همچون بهترین بازیکن فوتبال ایران، پنج دوره خانم گلی فوتبال ایران، خانم گلی لیگ برتر عراق و .. را در کارنامه خود ثبت کند. قمی پس از پایان بازی های لیگ برتر، به عضویت تیم هیات فوتبال البرز درآمد و با درخشش در این تیم، یکی از دلایل صعود کرجی ها به لیگ برتر لقب گرفت و در بازی های لیگ برتر نیز به همراه همین تیم حضور خواهد داشت.

 

•  الهام فرهمند از سپاهان اصفهان به ؟

 

کاپیتان سپاهانی ها را می توان یکی از پرحرف و حدیث ترین بازیکنانی دانست که در فصل نقل و انتقالات اقدام به ترک تیم سابق خود می کنند. فرهمند که از ملی پوشان فوتبال ایران محسوب می شود در حالی که دو فصل خوب به همراه طلایی پوشان در لیگ برتر داشت با مشکلاتی که در یک ماه اخیر بین او و باشگاه سپاهان به وجود آمد عطای حضور در این تیم را به لقایش بخشید تا در حالی که تمایل فراوانی داشت که همچنان با پیراهن این تیم در لیگ حضور پیدا کند در نهایت به عضویت تیمی دیگر دربیاید.

 

فرهمند که یک ماه پیش یکی از سه نامزد رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال بود پیش از این موفق شده عناوینی همچون بهترین گلساز لیگ برتر را به دست بیاورد. او پس از انحلال تیم قهرمان آینده سازان، بسیار تلاش کرد تا بتواند مسئولان ورزش استان و باشگاه سپاهان را مجاب به آغاز به تیم بانوان سپاهان کند و در نهایت به همراه دیگر بازیکنان اصفهانی موفق به این کار شد اما در نهایت دو سال بیشتر نتوانست برای این تیم به میدان برود. او با چند تیم لیگ برتری مذاکره کرد و در نهایت با یکی از آنها به توافق رسید اما گویا هنوز زمان اعلام نام تیم جدید او نرسیده است.

 

•  فروغ موری از ذوب آهن به ؟

 

موری نیز یکی از بازیکنانی است که قطعا پیش از آغاز بازی های لیگ تیم خود را تغییر خواهد داد. او که پس از رسیدن به عنوان خانم گلی لیگ برتر و رسیدن به عنوان قهرمانی، پیراهن سپاهانی ها را به تن کرد پس از یک فصل با پارگی رباط صلیبی روبرو شد و به همین دلیل مدتی را به عنوان دوران بهبودی گذراند تا اینکه در نهایت در نیم فصل ابتدایی لیگ قبلی بازگشت اما پس از چند دیدار از جمع ملوانان جدا شد تا باز هم در اصفهان به فوتبال خود ادامه دهد و این بار وی تیم ذوب آهن را انتخاب کرد. پس از پایان بازی های لیگ او قصد داشت باز هم راهی سپاهان شود اما این اتفاق نیفتاد تا او راهی تیمی دیگر شود. تیمی که گفته می شود توافقات نهایی را با خانم گل سابق فوتبال ایران را به انجام رساند.

 

•  زهرا خواجوی از شهرداری بم به آذرخش کردستان

 

خواجوی به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر فوتبال ایران یکی از مهره های مهم تیم شهرداری بم بود در نهایت نیز توانست با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد. در حالی که انتظار نمی رفت از این تیم جدا شود به هر دلیلی که ما از آن باخبر نیستیم اقدام به بررسی پیشنهادات خود کرد و در نهایت با  یکی تیم ها به توافق رسید تا لیگ پیش رو را با پیراهن جدید به میدان برود. زهرا خواجوی به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی نیز محسوب می شود که در بازی های مقدماتی المپیک نیز در هر دو دوره به عنوان دروازه بان اصلی پا به میدان گذاشت. او در رقابت های لیگ پیش رو نیز با تیم آذرخش کردستان به میدان خواهد رفت.

 

•  رها یزدانی از ملوان بندرانزلی به شهرداری بم

 

دروازه بان ملی پوش ملوانان که در بازی های مقدماتی المپیک نیز در لیست تیم ملی حضور داشت با پایان بازی لیگ، از جمع ملوانان جدا شد و در روزهای اخیر نیز با تیم فصل آینده خود به توافق رسید. مسئولان تیم شهرداری بم وقتی که خواجوی را برای خود از دست رفته می دیدند به دنبال گلر مطمئن دیگری بودند که به رها یزدانی رسیدند. دروازه بانی که فصل قبل یکی از مهمترین حاشیه های لیگ برتر ایران را با دستکش های پاره خود به وجود آورد و هنوز هم عکس های مربوط به بازی او با دستکش پاره یکی از پربیننده ترین تصاویر فصل قبل محسوب می شود.

 

•  افسانه اقبال از ملوان بندرانزلی به شهرداری بم

 

یکی از دیگر از بهترین بازیکنان تیم ملوان که پس از پایان بازی های لیگ از این تیم جدا شد هافبک قلدر و البته پرتلاش این تیم بود. افسانه اقبال که از جمله بازیکنانی بود که پس از آغاز به کار دوباره ملوان، به این تیم بازگشت در نهایت پس از پایان بازی ها از این تیم جدا شد که کاملا مشخص است او نیز به مانند بسیاری از بازیکنان این تیم از مشکلات مالی موجود به تنگ آمده و در نهایت با رضایت از هواداران از این تیم جدا شد. اقبال که از بازیکنان خوب لیگ محسوب می شد با شهرداری بم به توافق رسید تا فصل آینده را در مدعی ترین تیم لیگ برتر بانوان ایران بگذراند. اقبالی پیش از بازی در ملوان، با پیراهن سپاهان در لیگ برتر حضور داشت و البته به مانند برخی از بازیکنان مدتی نیز در لیگ عراق گذراند.

 

•  فاطمه عادلی از ذوب آهن به ؟

 

هر چند هنوز اظهارنظری درباره حضور و یا عدم حضور عادلی در تیم ذوب آهن به ثبت نرسیده اما شنیده شد عادلی که قرارداد خود با ذوب آهن را پایان یافته می بیند به احتمال فراوان جذب سپاهانی ها می شود و از فصل آینده با پیراهن این تیم اصفهانی به میدان می رود. عادلی در صورت رسیدن به تیم سپاهان، پس از آینده سازان و ذوب آهن سومین تیم اصفهانی خواهد بود که وی در آن توپ خواهد زد.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی کرده که نیمار در صدر این فهرست قرار گرفته است. نیمار در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین بازیکنان تهاجمی و هر بازیکنی در تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده باشد.

پس از نیمار، کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن در جایگاه دوم ایستاده است. این ستاره فرانسوی در فصل 19-2018 و با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت بازیکنان هجومی هم به عثمان دمبله اختصاص دارد.

عثمان دمبله در فصل 18-2017 و در انتقالی به ارزش 135 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست تا او به سومین بازیکن هجومی گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی می‌اندازیم.

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر 10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در بین بازیکنان هجومی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر