Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در جلسه شورای ورزش استان گفت: ورزش باعث ایجاد شور و نشاط و سبب اتحاد در بین مردم می شود و برای این منظور باید از اهتمام تمام دستگاه ها بهره جست.

وی بیان کرد: سال گذشته و امسال، استان آذربایجان‌غربی توانست به بهترین شکل ممکن مسابقات بین‌المللی ورزشی از جمله دوچرخه‌سواری تور ایران-آذربایجان، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال و ده‌ها رخداد مختلف دیگر را میزبانی کند و امسال نیز مسابقات دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، بوکس، کشتی و هاکی را میزبانی خواهیم کرد و در این خصوص استانداری آذربایجان‌غربی حمایت خود را انجام خواهدداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در مورد ایجاد خانه های بوکس در شهرستان ها گفت: در این خصوص استانداری هماهنگی های لازم با فرمانداری های مختلف استان برای همکاری در این زمینه انجام خواهدداد.

مصطفوی خواستارفعال‌تر شدن ورزش در ادارات و پیاده‌روی همگانی بین مردم شد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان و هیات های مختلف ورزشی در این خصوص برنامه ریزی کرده و استانداری نیز این خصوص با ابلاغ به دستگاه ها و ارگان های مختلف برای انجام حمایت های لازم صورت گیرد.

وی میزبانی مسابقات مختلف بین‌المللی در استان را مایه رشد و توسعه ورزش عنوان و خاطر نشان کرد: میزبانی شایسته هفته سوم لیگ ملت های والیبال، آذربایجان غربی را در صدر اخبار قرار داد و با نشان دادن ظرفیت بالای این استان در میزبانی از رخدادهای مختلف ورزشی، استانداری نیز برای میزبانی در مسابقات مختلف ورزشی حمایت های لازم را صورت خواهدداد.

عبدالله چمن‌گلی میزبانی مسابقات و رویدادهای بین‌المللی ورزشی را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های استان آذربایجان غربی عنوان و افزود: در نیمه دوم امسال، مسابقات بین‌المللی بوکس، هاکی، دوچرخه‌سواری، مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا و جام جهانی کشتی از رویدادهاییست که میزبانی آنها به این استان واگذار شده که در رشد و توسعه ورزش و همچنین معرفی ظرفیت های  این استان تاثیر گذار خواهدبود.

وی با اشاره به بهبود عملکرد ورزش استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: آذربایجان غربی در دومین دوره المپیاد با کسب 59 مدال، صعود 2 پله ای در جدول مدالی مسابقات داشت ضمن اینکه نسبت به دوره قبل نیز از نظر تعداد مدال عملکرد بهتری داشت.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی مصطفوی مسابقات بین المللی شورای ورزش ورزش و جوانان آذربایجان غربی شورای ورزش آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی