Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: اگر بتوانیم در فعالیت‌‌های دانشجویی در قالب‌های مختلف از حوزه استفاده کنیم به نقطه کمال برای تمام کشورهای دنیا مبدل می‌شویم. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‎الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار با مسئولان دانشگاه قم و اعضای برگزارکننده جشنواره ملی قرآن کریم دانشجویان کشور که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: مبانی اهل‌بیت(ع) باید در هر زمانی به نحو شایسته بیان و پیاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اهمیت تقوا در اسلام افزود: قرآن کریم بیان می‎کند که اگر تقوا پیشه بگیرید خداوند به شما کمک می‎کند و توان شناخت حق و باطل را به انسان عطا می‌کند.

 مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه فعالیت‎های قرآنی در قرائت قرآن محدود نمی‎شود،تصریح کرد: باید به ابعاد مختلف قرآن ازجمله تفسیر و تدبر توجه کنیم، امیدواریم فعالان قرآنی کشور و قم بتوانند نسل‌های بعدی را قرانی کنند و به روزگاری برسیم که قرآن کریم سرلوحه همه اعمال ما قرار بگیرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: قم به‌واسطه حوزه علمیه آن مرکز و نقطه ثقل نشر علم به عالم خواهد بود، به همین جهت باید فرمایشات امام را زنده نگاه‌داریم و نباید اجازه متروک شدن آن را بدهیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر جایگاه شهر مقدس قم بیان کرد: امروزه قم، تنها مرکزی در جهان اسلام است که می‌تواند مشکلات علمی و معرفت دینی را که دنیا به آن احتیاج دارد برطرف کند.

استاد حوزه و دانشگاه: در نظام جمهوری اسلامی«آقازادگی» جایی نداردحجت الاسلام رستمی عنوان کرد: تشریح وظیفه ائمه جماعات در دانشگاه‌هاغلامی: پدیده‌ای با عنوان فروش صندلی در دانشگاه‌ها نداریم

وی عنوان کرد: اگر بتوانیم در فعالیت‎های دانشجویی در قالب‌های مختلف از حوزه استفاده کنیم به نقطه کمال برای تمام کشورهای دنیا مبدل می‌شویم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت فعالیت دانشگاه قم خاطرنشان کرد: دانشگاه قم باید دانشگاه دنیا باشد، باید دنیا به دانشگاه قم نگاه ویژه‌ای داشته باشد و بهترین محوری که این دانشگاه می‌‏تواند در این زمینه فعالیت کند، معارف قرآنی است.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان به دنبال «وعده صادق»

طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان با تجمع در مدرسه آیت‌الله آخوند از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اعلام حمایت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان برای حمایت از پاسخ نیروی هوافضای سپاه پاسداران به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی امروز در مدرسه آیت‌الله آخوند تجمع کردند.

رئیس حوزه علمیه همدان در این تجمع با تاکید بر اینکه ایران ابهت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست، اظهار داشت: ایران با اقتدار ثابت کرد کوچکترین تعرض دشمن را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

آیت‌الله مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مقتدرانه فرموده بودند رژیم غاصب باید تنبیه شود و چنین نیز شد عنوان کرد: محور مقاومت در برابر اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار متحد و مقاوم هستند.

رئیس حوزه علمیه همدان در این تجمع از نیروهای مسلح ایران تشکر کرد ضمن آرزو و دعای ظهور حضرت مهدی(عج) افزود: امید است به زودی شاهد نابودی جنایتکاران و آزادی قدس عزیز و نجات مردم مظلوم غزه و فلسطین باشیم‌.

به گزارش تسنیم، سحرگاه یکشنبه 26 فروردین ماه نیز حمایت مردم انقلابی همدان از حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در میدان فلسطین همدان و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل  انجام گرفت و همدانی ها نیز از این اقدام شجاعانه حمایت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • اخلاق آیت‌الله "مروج" همچون کلاس درسی برای همگان بود
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی طلاب را نمی‌دهد
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان به دنبال «وعده صادق»