Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@06:02:24 GMT

۱۵ واحد مسکن محرومان در سوادکوه شمالی احداث می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۲۰۲

۱۵ واحد مسکن محرومان در سوادکوه شمالی احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد احمد شعبانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران سوادکوه و سوادکوه شمالی، با اشاره به انجام ۳۵۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی، تعداد ۶۵ برنامه را شهرستانی برشمرد و از جمله این برنامه‌ها به تجلیل از زحمات ایثارگران و رزمندگان، اعزام راویان به مدارس، برنامه‌های متعدد ورزشی و بومی-محلی، افتتاح ساختمان مددجویی، برگزاری یادواره شهدا و برنامه شهید آبروی محله اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به ۱۱۴ شهید این شهرستان و با بیان اینکه مسئولان جمهوری اسلامی، جایگاه خویش را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستند، بر ضرورت حضور مسئولان در مراسم غبارروبی از مزار شهدا تأکید کرد و گفت: خانواده‌های شهدا توقعی از ما ندارند و شرکت در این مراسم‌ها بویژه در هفته دفاع مقدس کم‌ترین کاری است که مسئولان می‌توانند انجام دهند.

وی با اشاره به نقش راویان در انتقال وقایع دوران دفاع مقدس و همزمانی این ایام با گشایش مدارس، یکی از برنامه‌های مهم را حضور راویان در مدارس جهت بازگویی رشادت‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس به دانش‌آموزان به عنوان نسل جدید عنوان کرد.

شعبانی یکی از راهکارهای افزایش اثرگذاری را بالا بردن سواد رسانه‌ای بیان کرد و با اشاره برگزاری گردهمایی فعالان فضای مجازی طی این ایام در راستای افزایش سواد رسانه‌ای، گفت: اگر عرصه فضای مجازی را دلسوزان به دست گیرند دیگر شاهد این حجم از حملات و شبیه خون فرهنگی نخواهیم بود.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر بیان خدمات انقلاب و جمهوری اسلامی در راستای ایجاد امیدواری در میان مردم، عرصه خبر را یک عرصه جهادی دانست و گفت: با توجه به فشار اقتصادی بر مردم که ناشی از تحریم دشمن و عدم اتکا به توان داخلی است، در حال حاضر بر خبرنگاران است تا با اطلاع‌رسانی خدمات نظام و تجلیل از ایثارگران امیدواری و روحیه سلحشوری را به مردم منتقل کنند.

فرمانده سپاه با بیان اینکه شهرستان سوادکوه شمالی مقرر بود تا پایان سال جاری تعداد ۱۵ خانه محروم تحویل دهد، گفت: از این تعداد ۷ واحد تحویل داده شد و چند واحد نیز در این ایام افتتاح خواهد شد و امیدواریم تا با کمک خیران و همکاری دیگر نهادها کاری کنیم تا فقر و محرومیت از جامعه رخت بربندد.

کد خبر 4724659

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران سوادکوه هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس شهرکرد ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است

روح‌الله اکبری گفت: از تامین چهار میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده، عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد آغاز شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم آغاز عملیات آماده سازی سایت ۲۰۵ هکتاری سمنان که امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین و همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: عملیات ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد که ۵۰۰ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن که حدود ۲۰۰ هزار واحد را شامل می‌شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، گفت: بخشی دیگر تعهد دولت، در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث ۴۹۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی به منظور ساخت مسکن در روستا‌ها تا کنون ۴۰۰ هزار قطعه زمین شناسایی شده، اظهار کرد: از این تعداد ۸۰ هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی گفت: عملیات ساخت در حوزه شهری در اراضی دولتی با اجاره ۹۹ ساله به متقاضیان عرضه می‌شود که ۴۰۰ هزار قطعه زمین در قالب گروه ساخت، ساخت انفرادی و طرح جوانی جمعیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد