Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@16:14:20 GMT

پلمپ ۱۶ آرایشگاه زنانه و فاقد مجوز در کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۳۳۲

پلمپ ۱۶ آرایشگاه زنانه و فاقد مجوز در کرمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ حمید مستعلی زاده، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان با اشاره به نظارت دائم بر اصناف و اماکن سطح شهر و پلمپ واحد‌های غیر مجاز افزود: عدم رعایت ضوابط و مقررات صنفی از جمله قرار گرفتن در مجاورت تعمیرگاه‌ها و مراکز خدمات خودرویی، بنگاه‌های مشاورین املاک و قهوه خانه ها، مراکز ورزشی آقایان، آرایشگاه‌های مردانه و آموزشگاه‌های مختص آقایان و اماکن عمومی دو شیفت از جمله تخلفات صنفی است که منجر به پلمب آرایشگاه‌های زنانه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا از ابتدای سال تا کنون ۱۶ آرایشگاه متخلف و فاقد مجوز پلمپ و برای ۳۷ واحد اخطاریه پلمپ صادر و به ۱۹۴ واحد تذکر و از ۸۹ آرایشگاه زنانه تعهد کتبی اخذ شد.

سرهنگ مستعلی زاده تصریح کرد: تمامی واحد‌های پلمپ شده به علت نداشتن پروانه کسب و تکرار تخلفاتی هم، چون نصب دوربین در سالن آرایشگاه منجر به پلمپ شدند.

او تصریح کرد: از این میان از ۶ واحد آرایشگاه زنانه به علت انتشار تصاویر مشتریان خود در فضای مجازی نیز تعهد اخذ شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان قابل رؤیت بودن اینگونه واحد‌های صنفی از بیرون و نصب دوربین مداربسته و استقرار آرایشگاه زنانه و آموزشگاه آرایشگری در یک مکان را از جمله موارد ممنوعه ضوابط آرایشگاه زنانه برشمرد و اظهار داشت: افرادی که قصد گرفتن جواز کسب آرایشگاه زنانه را دارند باید شرایط و ضوابط خاص اینگونه اماکن را رعایت کنند.

سرهنگ مستعلی زاده نصب آیفون، دسترسی مستقل و استقرار در مکان‌های مناسب را از موارد الزامی دانست که رعایت این موارد سبب بالا رفتن ضریب امنیتی برای دارنده واحد صنفی و افراد مراجعه کننده می‌شود.

وی به شهروندان هشدار داد: افراد در صورت مشاهده هر گونه پایش تصویری یا انتشار تصاویر مشتریان تحت عنوان نمونه کار و انجام فعالیت غیر قانونی تحت عنوان فال گیری، رمالی و طالع بینی در آرایشگاه‌های زنانه را از طریق شماره‌های ۱۱۰ یا ۲۱۸۲۴۱۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/س

پلمپ ۱۶ آرایشگاه زنانه از ابتدای سال تا کنون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اصناف و بازاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

محسن صیادی روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دایل تخلفات گرانفروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان

دیگر خبرها

  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا۲۶ اردیبهشت
  • تنها تا ۲۶ اردیبهشت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی فرصت وجود دارد
  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس