Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد گروه شیمی دانشگاه سیستان وبلوچستان برای سومین سال متوالی موفّق به کسب عنوان یک درصد بهترین داوران مقالات علمی جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود کیخوائی، استاد گروه شیمی دانشگاه سیستان وبلوچستان برای سومین سال متوالی موفّق به کسب عنوان یک درصد بهترین داوران مقالات علمی جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هم‌زمان در دو رشته شیمی و بین رشته‌ای Cross-Field موفق به دریافت دو نشان ویژه، از موسسه Clarivate Analyics (موسسه ISI) با سابقه تقریباً هفتاد ساله شده است.

کیخوائی، پیش از این نیز، عنوان داوری برجسته و ممتاز را از انتشارات السیویر هلند و انجمن شیمی آمریکا دریافت کرده است.

گفتنی است وی با چاپ ۱۲۶ مقاله و ارائه در ۱۴۰ کنفرانس علمی و عضویت در هیئت تحریریّه ۸۵ ژورنال علمی، عناوینی همچون پژوهشگر برتر دانشگاه و شرکت آبفا را در کارنامه خود داشته و ۱۸ طرح تحقیقاتی را نیز به اتمام رسانده و دارای دو پروژه مصوّب بین‌المللی است. همچنین تالیف و ترجمه چهار کتاب و تدوین ۱۸ استاندارد ملی از دیگر فعالیت‌های وی می‌باشد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه سیستان و بلوچستان پژوهشگر برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر نیروهای حاضر در منطقه، شش اکیپ عملیاتی آبفا با تجهیزات کامل از استان‌های تهران، اصفهان، فارس، هرمزگان و خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.

امینی اضافه کرد: علاوه بر تجهیزات موجود در کنارک، امشب سه تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات مختلفی مانند خودروهای بحران آب و فاضلاب، پمپ‌های ویژه تخلیه رواناب‌ها و فاضلاب، دیزل ژنراتور و موتورهای برق برای خروج آب از معابر در این شهر مستقر می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب کنارک با حضور میدانی در سطح شهر وضعیت فاضلاب محله‌های مختلف شهر را که درگیر نفوذ آب‌های سطحی در معابر و منازل شده‌اند، بررسی کرد.

کد خبر 6082147 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می‌گیرد
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • تصاویر هولناک از طغیان رودخانه ها در سیستان و بلوچستان | حجم سیلاب را ببینید
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد