Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:05:59 GMT

بیانیه باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی نودم پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۴۶۴

بیانیه باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی نودم پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه پرسپولیس در آستانه نودمین دربی پایتخت بین استقلال تهران و پرسپولیس بینیه ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
هواداران پرسپولیس بار دیگر نشان دادند حمایت از تیم محبوبشان، بخش لاینفک از برنامه‌ها و تفکرات آنها است. باشگاه پرسپولیس قطعا در هر دوره و زمانی به این حضور و عزم جزم می‌بالد و بابت این تدارک برای حمایت از سرخپوشان برای دربی، قدردان هواداران و سپاسگزار خدای متعال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردیدی نیست که باقیمانده بلیت‌های این مسابقه تا قبل از پایان مهلت در ساعت ۶ صبح فردا یکشنبه توسط هواداران خریداری خواهد شد و این مساله انگیزه‌ای مضاعف برای تلاش بیشتر اعضای تیم فوتبال پرسپولیس است که با تمام وجود می‌خواهند دوستداران وفادار خود را با شادی و لب‌های خندان از ورزشگاه روانه کنند. عزم جزم هواداران، همه ما را مصمم‌تر از قبل کرده است.

همچنین از هواداران دعوت می‌کنیم با توجه به استقبالی که از این بازی خواهد شد به عوامل برگزاری مسابقه در برقراری هر چه بیشتر نظم کمک کنند.

ضمن آنکه از هواداران می‌خواهیم مانند همیشه با نهایت احترام نسبت به عوامل برگزاری مسابقه و تیم داوری برخورد داشته باشند و امیدواریم داور مسابقه هم از ستاره‌های اصلی این مسابقه باشد.

کد خبر 4724646

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس دربی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران دربی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد والیبال تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال نتوانست از فرصت میزبانی در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نهایت استفاده را ببرد و با وجود برتری دو بر یک این تیم مقابل العین، اما نماینده امارات به لطف پیروزی چهار بر دو در بازی رفت، توانست راهی مسابقه فینال شود.

الهلال که برای صعود به این مرحله و در مرحله یک هشتم نهایی از سد سپاهان گذشته بود، با شکست در بازی امشب، با زخم زبانی از سوی مدافع اصفهانی ها روبرو شد جایی که سیاوش یزدانی حرکت جنجالی خود در کینگدام آرنا را به آنها یادآوری کرد.

در بازی برگشت و در شرایطی که سپاهان با یک گل از الهلال پیش بود، یزدانی به علت خطا به روی مالکوم، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. او هنگام ترک زمین، با دستانش نتیجه یک بر صفر بازی را به تماشاگران الهلال نشان داد اما در نهایت میزبان موفق شد با حساب سه بر یک برنده از زمین خارج شود.

پس از آن بازی بود که هواداران الهلال با هجوم به صفحه شخصی یزدانی، نتیجه مسابقه و شکست 6 بر 2 سپاهان (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) را به مدافع سابق استقلال یادآوری کردند و آخرین پست او با کامنت های پرتعداد هواداران تیم عربستانی مواجه شد.

حالا و پس از شکست الهلال، یزدانی برای تلافی این موضوع، زیر پست اعلام نتیجه پایانی دیدار الهلال و العین حرکت جنجالی خود و نشان دادن نتیجه 1 – 0 را کامنت کرده است تا ضمن اینکه نمکی بر زخم هواداران تیم عربستانی بریزد، حذف و ناکامی آنها از رسیدن به بازی فینال را بخاطر یک گل را به آنها یادآوری کند.

الهلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب پنج بر چهار از العین شکست خورد و نتوانست راهی مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

دیگر خبرها

  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)