Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:28:42 GMT

ووشوی کشور ظرفیت کسب ۲۰ مدال را در المپیک ۲۰۲۲ دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۴۹۲

ووشوی کشور ظرفیت کسب ۲۰ مدال را در المپیک ۲۰۲۲ دارد

رییس فدراسیون ووشو روز شنبه در مجمع انتخاباتی رییس هیات ووشوی استان قزوین افزود: ما باید در المپیک ۲۰۲۲ مدال‌های رشته ووشو را از ۱۴ به ۲۰ مدال طلا رسانده و در هریک از رده‌های ساندا و تالو، ۱۰ نشان کسب کنیم.

مهدی علی‌نژاد افزود: در بخش زنان ووشوکار نیز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیار بیشتری از مردان وجود دارد و باید تلاش کنیم تا این فاصله‌ها کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ووشوی استان قزوین کمی دچار هرج و مرج شده است، اظهار داشت: باید همه تلاش کنند تا آرامش به استان بازگردد و ورزشکاران بتوانند رقابت صحیح و بدون جنجالی را پیش ببرند.

علی‌نژاد به وضعیت ووشوکاران استان قزوین پرداخت و گفت: قهرمانان این رشته در استان عمدتا مربوط به شهرستان البرز و تاکستان هستند و ما باید پتانسیل‌هایی دیگری را در شهرستان قزوین و بویین زهرا فعال کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای استعدادیابی بهتر در این رشته باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد که در این راستا می‌توان از مربیان استان‌های همجوار استفاده کرد.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ووشو استان قزوین المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد؛ پسر در راه پدر!

به گزارش واشنگتن پست، میکولاس آلکنا با پرتابی به طول ۷۴.۳۵ متر رکورد پرتاب دیسک جهان را شکست و به نام خود ثبت کرد. پنجمین تلاش این ورزشکار لیتوانیایی در اوکلاهما تاریخ ساز شد. در ابتدا داوران پرتاب او را ۷۴.۴۱ متر اعلام کردند و در ادامه این رکورد شش سانتی متر کاهش یافت.

رکورد قبلی در اختیار یورگن شولت آلمانی بود که سال ۱۹۸۶ توانسته بود دیسک را ۷۴.۰۸ متر پرتاب کند.

آلکنا در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را کسب کرد.

پدر او ویرجیلیوس آلکنا که قهرمان المپیک در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ بود، با رکورد ۷۳.۸۸ متر در سال ۲۰۰۰ اکنون سومین نفر در لیست بیشترین پرتاب‌های دیسک در جهان قرار دارد و باید دید پسرش می‌تواند راه او را برود و مدال طلای این ماده را در المپیک پاریس به دست بیاورد یا خیر.

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد | پسر در راه پدر!
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد؛ پسر در راه پدر!
  • پایان رقابت‌های جام رمضان در رشته‌های مختلف