Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@21:06:45 GMT

کریمی به مدال نقره جهان بسنده کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۵۷۲

کریمی به مدال نقره جهان بسنده کرد

خبرگزاری میزان- علیرضا کریمی به مدال نقره وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی جهان دست یافت. تاریخ انتشار: 18:15 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۵۵۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رقابت‌های فینال و رده‌بندی چهار وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از عصر امروز (شنبه) در نورسلطان قزاقستان آغاز شده که علیرضا کریمی نماینده کشورمان در دیدار نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم با شکست 4 بر صفر در دیدار نهایی مقابل جی‌دن کاکس آمریکایی به مدال نقره بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی پیش از این، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر یک مقابل گئورگی روبایف از مولداوی به برتری دست یافت و راهی یک چهارم نهایی شد.   وی در این مرحله نیز لیوبومیر ساگالیوک از اوکراین را با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب کرد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. کریمی برای حضور در فینال به مصاف آیخان جبرئیلوف از روسیه رفت که با برتری ۱۰ صفر فینالیست شد.   پیش از این نیز، یونس امامی به مدال برنز دست یافته بود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا کریمی فدراسیون کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال رومانی، تیم آرکادا گالاتی با پاسور ایرانی خود جواد کریمی با نتیجه سه بر دو برابر کورونا براسوف شکست خورد تا فینال اول را واگذار کند.

در این دیدار کورونا براسوف ست‌های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 16، 25 بر 17 و 15 بر 12 برد و یاران جواد کریمی در تیم آرکادا گالاتی نیز ست‌های دوم و چهارم را با نتیجه 25 بر 19 و 25 بر 20 بردند ولی نتوانستند از این شکست جلوگیری کنند.

در این مسابقه جواد کریمی پاسور ملی پوش تیم آرکادا گالاتی، در چهار ست و نیمی که برای تیمش بازی کرد توانست شش امتیاز کسب کند که برای یک پاسور آمار بسیار خوبی است.

دیدار دوم فینال بین این دو تیم کمتر از بیست و چهار ساعت دیگر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی