Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@16:56:05 GMT

آخرین مهلت خرید بلیت دربی ۹۰ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۵۷۶

آخرین مهلت خرید بلیت دربی ۹۰ مشخص شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بلیت فروشی دربی ۹۱ تا کمتر از ۱۳ ساعت دیگر به پایان می‌رسد.

سهمیه فروش بلیت برای پرسپولیسی‌ها در طبقه اول از چند ساعت قبل به پایان رسیده است، اما امکان خرید بلیت جهت تماشای این مسابقه در هفت سکو از ۱۴ سکوی طبقه دوم، فراهم است.

علی‌اصغر انتظارخیر، مسئول گیت‌های الکترونیک و سامانه فروش بلیت، اعلام کرد با توجه به روند فروش بلیت، برنامه‌ای برای تمدید مهلت فروش وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس همچنین از هوادارانش تقاضا کرد با توجه به ازدحام جمعیت، هنگام ورود به ورزشگاه و خروج از آن برای امنیت خود نهایت همکاری را با مأموران و مسئولان در ورزشگاه داشته باشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بلیت بلیت باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد