Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@02:26:36 GMT

کریمی در فینال ناکام ماند/طلسم طلا شکسته نشد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۵۹۳

کریمی در فینال ناکام ماند/طلسم طلا شکسته نشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا کریمی  عصر امروز (شنبه) در دیدار فینال وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در نورسلطان قزاقستان، به مصاف جی‌دن کاکس از آمریکا رفت و با نتیجه 4 بر صفر تن به شکست داد و به مدال نقره رقابت‌ها دست یافت.

 علیرضا کریمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با گئورگی روبایف روسی الاصل و دارنده مدال نقره جوانان جهان از مولداوی با نتیجه 12 بر یک پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 لیوبومیر ساگالیوک از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کریمی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر علیخان جبرائیل اف از روسیه را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

255 43

کد خبر 1301990

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کشتی آزاد ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دربی دونالد ترامپ باشگاه استقلال عربستان ایران و آمریکا آرامکو لیگ برتر نوزدهم استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا رستمی به مدال نقره رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان، در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

کد خبر 6079891 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره رسید
  • عبدی از دستیابی به مدال کشتی آسیا ناکام ماند
  • باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی
  • تلاش کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال طلا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی
  • هر ۵ فرنگی‌کار ایرانی در نیمه‌نهایی؛ دادمرز در فینال