Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با اعلام حقوق ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تا هشت میلیون تومانی نمایندگان مجلس گفت: در حال حاضر دریافتی من بین پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تا شش میلیون تومان است.

محمود بهمنی در رادیو البرز در خصوص وضعیت اراضی فخر ایران هم اعلام کرد: فخر ایران زمانی افتخار صنعت نساجی کشور بود اما متأسفانه امروز توسط مسئولین ذیربط رها شده و وضعیت حدود ۸۰۰ هکتار از زمین‌های آن به شکلی است که چندان قابل توجیه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در مورد فخر ایران با وزیر دفاع پیشین و وزیر جدید امیر حاتمی هم صحبت کرده‌ایم تا بتوانیم در آنجا شهرک صنایع تبدیلی ایجاد کنیم، وزارت دفاع باید کارهای آن را انجام دهد اگر زمین را نمی‌خواهد آن را تحویل دهد، برآورد ما این است که شش هزار نیرو را ظرف یک سال و نیم می‌توان جذب کرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص هزینه برخی نامزدهای نمایندگی مجلس در انتخابات خاطرنشان کرد: کسی که هزینه انتخاباتی بالایی دارد وارد مسائل انحرافی می‌شود، یک انسان عاقل چرا باید یک تا دو میلیارد هزینه کند برای اینکه ظرف چهار سال بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان حقوق بگیرد.

وی ادامه داد: حقوق نمایندگان مجلس بین ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تا هشت میلیون تومان است و دریافتی من در حال حاضر بین پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تا شش میلیون تومان است.

بهمنی در خصوص طرح شفافیت آرا هم گفت: بنده با این موضوع موافقم و معتقدم نباید از شفافیت ترسید، برخی این تصور را دارند که اگر شفافیت رأی داشته باشند عیب دارد اما واقعیت این است که محاسن آن بیشتر است و نماینده می‌تواند در امتداد مردم قرار گیرد.

نماینده ساوجبلاغ در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا در حوزه انتخابیه خود گفت: مترو تهران-هشتگرد یکی از مهمترین این پروژه‌هاست که می‌تواند روزانه ۲۵۰ هزار مسافر را جابجا کند.

بهمنی افزود: این پروژه باید به زودی راه‌اندازی شود و امیدواریم وزیر راه اجازه ندهد زمان راه‌اندازی نهایی آن به بیش از ۲۰ روز آینده موکول شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند

به گزارش صدای ایران، سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» تاکید کرد: تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و شورای نگهبان ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان ندارد.
هادی طحان نظیف در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است»، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده‌ است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، مجدداً در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» با تاکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جاهایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ حقوق کارگران چه عددی است؟
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • درباره دستمزد ۱۴۰۳ / افزایش حقوق کارگران باطل می شود ؟