Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:43:08 GMT

۱۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۷۵۳

۱۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی واحد عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در محل موزه فرهنگی دفاع مقدس اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال حدود هزار و ۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان اردبیل پیش بینی شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها با شعار محوری «ما پیروزیم» در بخش‌های مختلف و با بهره گیری از ظرفیت فرهنگی و هنری هنرمندان و با انجام کارشناسی‌های لازم تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به جایگاه مطلوب فرهنگ و توجه به ادبیات دوران دفاع مقدس، رونمایی از ۱۴ عنوان کتاب نیز در دستور کار قرار گرفته است.

واحد ادامه داد: پژوهشی در خصوص بمباران‌های هوایی اردبیل، زندگینامه شهدا، رونمایی از کتابی با عنوان سرداران نوجوان که زندگینامه ۳۳ شهید زیر ۱۳ سال استان است از جمله کتب شاخص رونمایی شده در این هفته خواهد بود.

وی در ادامه به تکمیل فاز اول باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان نیز اشاره کرد و افزود: فاز اول این مجموعه در حدود ۱۳۵۰ متر مربع آماده بهره برداری است و درهر زمانی که مسئولان صلاح بدانند «احتمالا ایام شکوهمند دهه فجر» به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در ادامه به ساماندهی ۱۴ یادمان شهدای استان اشاره کرد و افزود: ۹ یادمان شهدای دیگر نیز در حال تکمیل هستند.

واحد از در نظر گرفتن ۲/۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و تکمیل سالن آمفی تئاتر موزه دفاع مقدس اردبیل نیز خبر داد.

وی در ادامه از برنامه‌های ویژه تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی، اجرای نمایش گروه‌های هنری تحت عنوان «افلاکیان خاکی»؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات نقد و بررسی کتاب از جمله دیگر برنامه‌های محوری این ایام خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بر ضرورت تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها برای انتقال هر چه مناسب مفاهیم دوران دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: امنیت و آرامش کنونی را مرهون جان فشانی و ایثار رزمندگان اسلام هستیم و باید با تمام وجود برای انتقال این ارزش‌ها در بین نسل‌ جدید انقلاب در تلاش باشیم.

کد خبر 4724679

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس علی واحد اربعین حسینی قزوین بوشهر هفته دفاع مقدس شهرکرد ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان صبح چهارشنبه در یادواره شهدای هنرمند کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر امروز حرفی در عرصه هنر و فرهنگ داریم، حاصل تلاش هنرمندان است.

وی با تاکید بر تبیین دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار در جامعه، اظهار کرد: طی برگزاری کنگره شهدای استان، برنامه‌های متعددی پیش بینی شده است.

درخشان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: تحقق ۳٠ فیلم مستند و داستانی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: تولید ۲٠ سرود و ۱٠ موسیقی فاخر از دیگر هدفگذاری های انجام شده است.

درخشان گفت: در مجموع خلق آثار متعدد هنری و تجسمی در جریان کنگره شهدا را خواهیم داشت.

کد خبر 6080766

دیگر خبرها

  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان