Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@17:20:43 GMT

پیگیری تخلف در انتقال دانشجویان پزشکی به داخل کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۸۶۸

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه عمده تخلفات مربوط به انتقال دانشجویان از خارج به داخل کشور بوده گفت: ضمن توقف ورودی برای این دانشجویان مراحل قضایی پرونده در حال انجام است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

دکتر جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ارتباط اینترنتی با شبکه خبر درباره خبر تخلف در انتقال دانشجویان پزشکی به داخل کشور گفت: عمده این تخلفات مربوط به دانشجویان متقاضی از خارج به دانشگاه های داخل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اغلب تخلفات رصد شده مربوط به مدارک جعلی متوسطه، پیش دانشگاهی و ورود و خروج از کشور است که وزارت بهداشت تاکنون 11 مورد را رصد کرده است که با مدارک جعلی مبادرت به تقاضای ورود به داخل کشور کرده بودند. 

او افزود: بعد از احراز تخلفات، ضمن توقف ورودی که برای این دانشجویان انجام شد، مراحل قضایی پرونده در حال انجام است. 

ارزیابی و بررسی صحت و اصالت آنها با وزارت خارجه خواهد بود و وزارت بهداشت مدارکی که از حوزه وزارت خارجه و نمایندگی های جمهوری اسلامی در خارج کشور پذیرفته شده است را پذیرا خواهد بود.

جهانپور گفت: نزدیک به 38 نفر از دانشجویان مبادرت به امر قاچاق کرده اند، 5 نفر از مجموعه خارج وزارت بهداشت و مشاغل نامربوط با وزارت بهداشت و 3 نفر از متخلفان نیز از وزارت بهداشت بودند که پرونده به مراچع قضایی ارجاع شده است. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تقاضای انتقال به داخل و بررسی مدارک ادامه دارد و با تدابیر اندیشیده شده تخلفات کاهش خواهد یافت.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزارت بهداشت تخلف انتقال دانشجویان دانشجوی پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • قلیان با گاز خنده!
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است