Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، معاون اول رئیس جمهور با ارسال بخشنامه‌ای به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی طرح تغییر ساعات کاری ادارات شهر تهران در نیمه اول مهر ماه را ابلاغ کرد.

با توجه به آغاز تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان تاخیر ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه های اجرایی و بانک های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت (۹) صبح، تأخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تأخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مکلفند به نحوی برنامه‌ریزی نمایند که خدمت رسانی با وقفه مواجه نشود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ روح اله سهرابی افزود: این شورا در راستای تحقق چشم انداز و ماموریت موسسه از طریق نهادینه سازی اهداف و راهبردها در کلیه سطوح موسسه فعالیت نموده و مهمترین رکن راهبری و تصمیم گیری مرتبط با راهبرد موسسه، خواهد بود. در سند برنامه راهبرد موسسه، کلیه اسناد بالادستی و اولویتهای راهبردی وزارت در هر مقطع زمانی مورد تاکید قرار می گیرد.

وی گفت: از اهداف مهم این شورا می توان به استفاده از خرد جمعی و نظر خبرگان، افزایش مشارکت ذینفعان اصلی موسسه در تدوین، اجرا و پایش سند برنامه راهبردی، ایجاد همسویی و هماهنگی بین سند برنامه راهبردی با سایر برنامه ها و واحدهای موسسه، عملیاتی نمودن اهداف موجود در اسناد فرادستی در خصوص علم، فناوری و نوآوری و تلاش در جهت تحقق اولویت های پنجگانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد.

شایان ذکر است، لازم است مصوبات اولین جلسه بعد از اجرای این دستورالعمل تا پایان خردادماه سال جاری به وزارتخانه ارائه شود.

 

دیگر خبرها

  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند