Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاهی از عکس‌های فاطمه رحیماویان با عنوان «روایت یک شاهد عینی» با محوریت نمایش بخشی از جلوه‌های حمله تروریستی ۳۱ شهریورماه به نیروهای مسلح برپا شد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نمایشگاه عکس‌های  فاطمه رحیماویان عکاس خبری با عنوان «روایت یک شاهد عینی» با محوریت نمایش بخشی از جلوه‌های حمله تروریستی 31 شهریورماه در اهواز برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمایشگاه «روایت یک شاهد عینی» 73 عکس در قالب 43 عکس آلبومی و 31 عکس در ابعاد مختلف برای بازدید علاقه‌مندان و مردم ولایتمدار اهواز در معرض نمایش قرار داده شد.

در همین راستا ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی اداره کل ارشاد خوزستان با اشاره به برپایی نمایشگاه «روایت یک شاهد عینی» اظهار داشت: این نمایشگاه مجموعه‌ای از عکس‌های فاطمه رحیماویان عکاس خبری در حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز است.

نمایشگاه «روایت یک شاهد عینی» با حضور مدیرکل ارشاد استان خوزستان، جمعی از فعالان فرهنگی و هنری استان، عکاسان و اصحاب رسانه برگزار شد.

مراسم سالگرد شهدای حادثه تروریستی 31 شهریورماه در اهواز برگزار می‌شوداجرای بیش از 7 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس؛ رژه 31 شهریور به میزبانی سپاه فارس برگزار می‌شودیادواره شهدای 31 شهریور در اهواز برگزار می‌شود

این نمایشگاه از 29 شهریورماه سال جاری به مدت 10 شب در گالری کینو اهواز به نشانی بلوار پاسداران سه راه فرودگاه بین زاهد و وطن از ساعت 18 تا 23 میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات

به گزارش صدای ایران،کورش سبزعلی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک