Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سید حسن رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با تاکید بر اینکه صاحبان استخر‌های غیرمجاز پرورش ماهی باید ضمن اخذ مجوز نسبت به پرداخت آب بها اقدام کنند، گفت: در غیر اینصورت این واحد‌های غیرمجاز از طریق مراجع قضایی تعطیل و مشمول جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران محل استقرار عمده استخر‌های پرورش ماهی را در رودخانه‌های شرق استان تهران عنوان کرد و گفت: در شرق استان تهران ۱۰۰ واحد پرورش ماهی وجود دارد که ۳۹ واحد دارای مجوز و ۶۱ واحد فاقد مجوز معتبر هستند.


وی با بیان اینکه پنج واحد پرورش ماهی مجاز در دماوند وجود دارد، بیان کرد: در این منطقه هشت واحد غیرمجاز پرورش ماهی شناسایی شده که آب مورد نیاز خود را از طریق منابع آب سطحی تامین می‌کنند.

بیشتر بخوانید:لغو مجوز ۱۶ شناور صیادی به دلیل تخلف از ضوابط صید/ واردات تیلاپیا ممنوع نیست


رضوی ادامه داد: علاوه بر آن نیز ۳۴ واحد پرورش ماهی مجاز در فیروزکوه وجود دارد و ۵۳ واحد غیرمجاز شناسایی شده که لازم است واحد‌های غیرمجاز هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف از طریق مراجع ذیربط اقدام کنند.


وی در پایان تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای تهران در نظر دارد تا در راستای طرح ملی قبوض سبز پس از تکمیل زیرساخت مناسب، قبوض مشترکان را به صورت الکترونیکی صادر کند که اقدامات لازم در حال انجام است و در آینده نزدیک این مهم محقق می‌شود.

انتهای پیام /

شرق استان از ۱۰۰ واحد پرورش ماهی ۶۱ واحد فاقد مجوز معتبر هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به الزام‌های صورت گرفته در بحث دریافت مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه‌های لیگ برتری، مدیران باشگاه‌ها در تعطیلات نوروز روزهای پرکاری را برای پرداخت بدهی‌های قطعی خود سپری می‌کنند.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا 11 فروردین ماه آخرین زمان برای بارگذاری مدارک مربوط به پرداخت بدهی‌های قطعی باشگاه‌ها است و به همین خاطر باشگاه‌های ایرانی در این خصوص اقدام کرده‌اند.

بسیاری از باشگاه‌ها در روزهای گذشته مشغول پرداخت بدهی‌های خود به بازیکنان و مربیان سابق بودند و ستاره‌های پرتعدادی از فوتبال ایران در ایام نوروز پولدار شدند!

باشگاه‌های لیگ برتر در تدارک هستند تا در دو سه روز باقیمانده سایر بدهی‌های خود را نیز بپردازند تا بتوانند با بارگذاری مدارک مربوط به تسویه حساب با طلبکاران برای دریافت مجوز حرفه‌ای گامی بزرگ را بردارند.

دیگر خبرها

  • شناسایی فناورانه ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ واحد ظرفیت در تهران
  • پرورش 100 تن ماهی تیلاپیا در یک کارخانه ویتنامی (فیلم)
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • پتانسیل تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس وجود دارد
  • خسارت ۳ هزار میلیارد ریالی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد