Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:40:50 GMT

سقوط هواپیما در استرالیا با ۲ کشته

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۹۹۵

سقوط هواپیما در استرالیا با ۲ کشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، پلیس ایالت نیو سَوث ولز استرالیا امروز شنبه تأئید کرد که در ساعات اولیه صبح امروز یک فروند هواپیمای مدل Mooney M۲۰ در این ایالت سقوط کرده است.

برا ساس اعلام پلیس، بر اثر سقوط این هواپیما دو نفر از سرنشینان آن که پدر و پسر بودند، جان باختند.

مقامات امنیتی در این خصوص اعلام کردند که تیم‌های نجات و جستجو به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی تا ساعاتی دیگر به محل حادثه اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4724691

منبع: مهر

کلیدواژه: سقوط هواپیما استرالیا هواپیما ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران شرکت نفت آرامکو عربستان سوریه عراق نتانیاهو فلسطین روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از دیلی‌میل، پس از حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل، فعالان و گروه‌های معترض حامی فلسطین روز دوشنبه در شهر‌های مختلف آمریکا بیرون آمدند و خواهان توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

گفته می‌شود معترضان در نیویورک با آتش زدن پرچم آمریکا و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» به خیابان‌ها ریختند.

در خارج از سالن «بروکلین» در نیویورک، معترض دیگری پرچم آمریکا را در میان تشویق و شادی معترضان آتش زد و سپس مردی شعار داد: «امروز سقوط می‌کند. آمریکا اکنون سقوط می‌کند. آمریکا برای همیشه سقوط خواهد کرد».

گفته می‌شود پلیس نیویورک در همان ساعات اولیه، ۱۵۰ معترض را دستگیر کرد و کمی بعد این تعداد به سرعت افزایش یافت.

تظاهرکنندگان حامی فلسطین همچنین نسبت به پرداخت مالیات نیز اعتراض کردند و خواستار تحریم تسلیحاتی و پایان تخصیص بودجه مالیات دهندگان آمریکا برای اسرائیل شدند.

در شیکاگو، سانفرانسیسکو، فیلادلفیا و کالیفرنیا نیز معترضان تجمع‌های اعتراضی برپا کرده و خواهان توقف حمایت‌های واشنگتن از رژیم اسرائیل شدند.

در ویدئو‌های به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) معترضان فریاد می‌زدند: «از بحر تا نهر، فلسطین آزاد خواهد شد».

یکی از معترضان در مصاحبه با شبکه خبری «ای‌بی‌سی» گفت: ما نمی‌خواهیم دلار‌های مالیاتی‌مان نسل‌کشی را تأمین کند. امروز در سراسر کشور اعتراضاتی در حال وقوع است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • برادرزاده اسماعیل هنیه کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی