Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:21:03 GMT

نجات پیرمرد تنها از میان دود و آتش

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۱۳۹

نجات پیرمرد تنها از میان دود و آتش

نجات پیرمرد تنها از میان دود و آتشبه گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت 2:00 بامداد امروز در پی تماس تلفنی همسایگان و شاهدان آتش سوزی یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ در خیابان وحدت اسلامی، کوچه شش کلانی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 1، 67 و گروه نجات 1 و خودرو حامل دستگاه تنفسی و تدارکات را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا جبارزاده، معاون منطقه 5 عملیات در این باره گفت: یک ساختمان مسکونی قدیمی ساخت دو طبقه با تیر چوبی به علت نامعلوم، دچار آتش سوزی شده و دود و شعله آن از فاصله دور قابل مشاهده بود و بنابر گفته همسایگان، یک مرد 75 ساله در داخل منزل محبوس شده بود.
وی افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و تجهیز خود به دستگاه تنفسی، پس از قطع برق و گاز منزل مسکونی به سه تیم عملیاتی تقسیم شدند که یک تیم برای جستجوی محبوسین و تیم بعدی نیز با استفاده از یک رشته لوله آبدهی از ضلع جنوب و گروه دیگر با کشیدن لوله های آبرسانی از ضلع شمال به محل آتش سوزی وارد شدند و مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.
جبارزاده خاطرنشان کرد: گروه تخصصی امداد و نجات با سرعت عمل خود در امر جستجو، پیرمرد تنهای 75 ساله را در راه پله های پشت بام مشاهده و بلافاصله از محل خارج کردند و وی را از مرگ حتمی نجات دادند.
وی اظهار داشت: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کردند و برای ایمن سازی کامل محل حادثه تا 4 ساعت بعد در محل حضور داشتند تا ایمن سازی کامل را انجام دهند.
گفتنی است: علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.م5

کد خبر 4724655

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی مهار آتش سوزی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه اربعین حسینی آتش نشانی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی آتش سوزی سیدابراهیم رئیسی شهر تهران دادگاه محسن هاشمی عملیات امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی امیدیه از کشف انبار دپوی کالای خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ علی رحیمی‌پور اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالاهای خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی امیدیه با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد