Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید تا روز دربی پیگیر رفع محرومیت هافبک خلاق این تیم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در تمرین امروز(شنبه) این تیم در جمع آبی‌پوشان حاضر شد و اظهار کرد: قبل از شروع، لازم است به خانواده عماد صفیایی عزیز تسلیت بگویم و امیدوارم این گونه حوادث دیگر در فوتبال ما رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به نتایجی که ما داشتیم و این که مستحق برد بودیم، امیداوارم فردا روز خوب فوتبال ما باشد و یک نتیجه خوب در یک روز آرام برای استقلال رقم بخورد.

فتحی درباره حضورش در تمرین استقلال و صحبت با کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: من کنار بازیکنان بودم و آن‌ها در کنار کادر فنی روحیه خوبی برای داربی داشتند و امیدوارم نتیجه‌ای خوب برای ما رقم بخورد تا دل هواداران شاد شود.

او در خصوص رفع محرویمت فرشید اسماعیلی گفت: لازم است به اطلاع هواداران برسانم که بلافاصله پس از اتمام دیدار تیم با نفت مسجدسلیمان و در همان روز (۲۵ شهریور) ما پیگیر این موضوع بودیم. من با ریاست محترم کمیته انضباطی و داوران مذاکرات و صحبت‌های مفصلی داشتم و تا امروز هم پیگیر آن بودم. امیدوارم استقلال به حقش برسد؛ حقی که همه کارشناسان داوری متفق القول بودند که این کارت باید برگردد. برای این که مقررات را رعایت کنیم، هم نامه را ارسال کردیم و هم با دو کمیته انضباطی و داوران رایزنی کردیم و امیدواریم این پیگیری‌ها به ثمر بنسیند و به رفع محرومیت اسماعیلی ختم شود زیرا مستحق این کار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر حسین فتحی تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد

مربی ذوب‌آهن گفت: مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و شهرآورد اصفهان اظهار کرد: همیشه برای اینکه یک روند خوب را حفظ کنید کار سختی دارید و با انگیزه فراوان بازیکنان تلاش می‌کنیم با بچه‌هایی که در اختیار کادرفنی هستند در مصاف سخت با سپاهان، به تیم‌مان و تک‌تک بازیکنان ایمان داریم و می‌توانیم کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دهیم و همچنین امیدوارم یک بازی جذاب را تماشا کنیم.

وی افزود: برای همه بازی‌ها به‌طور جداگانه برنامه داریم و چند هفته‌ای که نتایج خوبی نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های فراوان‌مان گل نشدند. مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود، اما فرصت‌های‌مان گل نمی‌شد و امیدوارم مقابل سپاهان فوتبال خوبی ارائه کنیم و برنده شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم، اگرچه چهار بازیکن‌مان مصدومیت طولانی‌مدت دارند اما سایر بچه‌ها آماده بازی هستند. بازی فردا در زمین سپاهان است و امیدوارم هرکسی که تماشاگر بازی می‌شود لذت ببرد. با اینکه مقابل سپاهان میهمان هستیم بازی در شهر خودمان است و امیدوارم هواداران ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند و ذوب‌آهن را حمایت کنند.

کد خبر 745257

دیگر خبرها

  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست