Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراتر از دیوار نفرت که با هربار بازگشت لوئیس فیگو به نیوکمپ، مستحکم‌تر و قوی‌تر می شد، پرتاب سر خوک به سمت او، میزان این کینه را نشان می داد. دردناک بود. هم قلب هواداران بارسلونا به درد آمده بود و هم فیگو با چالش های ذهنی مواجه شده بود. شاید دلیل پرتاب آن سر خوک، چندان هم پیچیده نباشد. ستاره‌ای که برای بلوگرانا معنای خاصی داشت و روزی برای شادی برابر آن ها، موهایش را به رنگ های این باشگاه درآورده بود، با تصمیمی که از نظرشان سراسر فاسد و کثیف بود، ارزش و احترامش را به هیچ رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابستانی که بارسلونا نیاز داشت پرچم‌دار و رهبرش، مسئولیت بیشتری بر گردن بگیرد و آن ها را به مسیر درست برگرداند، فیگو مشکلات را دوچندان کرد و قلب میلیون ها آبی و اناری را شکست.

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد

کره جنوبی روز چهارشنبه یک نانوماهواره را از پایگاهی در نیوزیلند پرتاب کرد که اولین مورد از ۱۱ ماهواره است که یک صورت فلکی ماهواره‌ای را با هدف رصد شبه جزیره کره و مناطق اطراف آن تشکیل می‌دهد.

به گزارش یونهاپ به نقل از وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی، ماهواره NEONSAT-۱ که رسماً لقب گرفته است، ۵۰ دقیقه پس از بلند شدن از یک پایگاه فضایی در ماهیا، نیوزیلند در ارتفاع ۵۲۰ کیلومتری در فضا مستقر شد. 

سئول قصد دارد پنج نانوماهواره دیگر را در ژوئن ۲۰۲۶ راه اندازی کند و پروژه را با استقرار پنج نانوماهواره نهایی در سپتامبر ۲۰۲۷ به پایان برساند.

گفته می‌شود از موشک الکترون شرکت Rocket Lab USA Inc برای آوردن ماهواره به مدار استفاده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • فیلم/ پرتاب موشک‌ به سمت شهرک‌های سدروت و نیرام توسط سرایاالقدس
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا! / فیلم
  • فیلم/ یکی از راکت‌های منفجر نشده اشغالگران در شمال غزه
  • آب شیرین‌کُن شناور راهکاری فناورانه برای مبارزه با خشکسالی
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی