Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@18:55:56 GMT

خبر خوب برای زئران افغانستانی اربعین

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۳۹۴

خبر خوب برای زئران افغانستانی اربعین

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ سیدمحمدرضا طبایی، اظهار کرد: در سال های اخیر و همزمان با آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع)، با توافق مسئولان وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، این امکان فراهم شده که اتباع مجاز افغانستانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران با صدور  مدرک جایگزین در حکم گذرنامه عازم کشور عراق شوند و توفیق زیارت عتبات عالیات را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال نیز مطابق هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان وزارت کشور  عراق و طی جلسات و هماهنگی با دفاتر کفالت اتباع خارجی در تهران، این امکان برای اتباع افغانستانی مجاز ساکن در  جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است. 

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا ادامه داد: موضوع مذکور در تفاهم نامه وزرای کشور عراق و ایران در سال جاری لحاظ شده است.

سرهنگ طبایی خاطرنشان کرد: اتباع مجاز افغانستانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران می توانند از روز شنبه ۳۰ شهریور ۹۸ برای ثبت نام و دریافت مدرک جایگزین گذرنامه، به دفتر کفالت اتباع خارجی محل سکونت خود در تهران و سایر استان ها مراجعه کنند. 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گذرنامه زائران اربعین پلیس مهاجرت افغان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز