Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@18:12:06 GMT

محور اهواز - اندیمشک ۳۱ شهریور مسدود است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۴۷۲

محور اهواز - اندیمشک ۳۱ شهریور مسدود است

رئیس پلیس راه خوزستان  از مسدود بودن محور «اهواز - اندیمشک» ۳۱ شهریور خبر داد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، رئیس پلیس راه خوزستان در اطلاعیه‌ای از مسدود بودن محور «اهواز - اندیمشک» حدفاصل تقاطع جاده کمربندی تا میدان سه‌راه خرمشهر در هر دولاین رفت و برگشت از ساعت 5 صبح الی 12 ظهر روز یکشنبه 31 شهریور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم بازسازی پل‌های آسیب‌دیده از سیل پلدختر؛ راه ارتباطی روستاها مسدود می‌شود52 حلقه چاه فاقد پروانه بهره‌برداری در ساوه مسدود می‌شود‌‌بزرگراه کهنوج ـ بندرعباس ‌مسدود شدرانندگان می‌توانند از جاده‌های کمربندی عین 2 و کمربندی شمالی اهواز به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

انتها پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان

در آیینی با حضور عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و علی‌محمد آخوندعلی، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از مهدی اعصامی، مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان و مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در این آیین از مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز به‌پاس کسب عنوان حوزۀ برتر حفاظت آزمون‌های سراسری تقدیر به عمل آمد.
 
در لوح تقدیر اهدا شده به مهدی اعصامی، مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز و مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان آمده است:
 
 از تلاش‌های بی‌شائبه، خدمات ارزشمند و مساعی ماندگار جناب‌عالی و همکاران محترمتان در حفاظت آزمون آن استان که با برنامه‌ریزی دقیق، پیش‌بینی تمهیدات و اتخاذ تدابیر لازم، زمینه‌های برگزاری شایستۀ تقدیر آزمون‌های سراسری را فراهم کرده و موفق به کسب عنوان حوزۀ برتر حفاظت آزمون‌های سراسری شده‌اید، تشکر و قدردانی می‌نمایم.
 
 امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و همکاری ارزندۀ جناب‌عالی بتوانیم گام‌های مستحکم و مؤثرتری برای سنجش و ارزشیابی دقیق‌تر و تحقق عدالت آموزشی، برداریم.

دیگر خبرها

  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • (عکس) شاهکار جنجالی راهسازی؛ تیر چراغ برق وسط جاده کمربندی دهلران به اندیمشک!
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • ماجرای تیرهای برق در مسیر کمربندی دهلران- اندیمشک
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان