Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال در رقابت‌های آسیایی را تبریک گفت. 

متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال در رقابتهای آسیایی موجب مباهات و مسرت گردید.

این افتخارآفرینی که با میزبانی شایسته کشورمان همراه بود بیانگر قدرت و توانایی جوانان پرتلاش ما در عرصه های بین المللی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن عرض تبریک دست یابی به این جایگاه درخشان به ملت شریف ایران ، بازیکنان ، کادر فنی ، مسئولان فدراسیون  و خانواده های آنان ، امیدوارم‌ شاهد استمرار این موفقیت ها از سوی جوانان عزیزمان باشیم. 

کد خبر 4724760 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران علي لاريجاني مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا ایران مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظریف حسن روحانی محمد جواد ظریف هیئت دولت اسحاق جهانگیری انقلاب اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران دولت دوازدهم عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • شرط سنی رقابت‌های والیبال سال ۱۴۰۳
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد