Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس از ابلاغ ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبارات توازن منطقه‌ای به فارس خبر داد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ساسان تاجگردون عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه 650 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبارات توازن به فارس ابلاغ شده است اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون اعتبارات توازن در استان فارس 30 درصد تخصیص داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با اشاره به شاخص‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور مانند شاخص نرخ بیکاری، آب شرب شهری و روستایی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، درآمد شهرداری‌ها و غیره، گفت: با توجه به گزارش‌هایی که مدیران دستگاه‌های اجرایی فارس اعلام کرده بودند فارس در برخی از برنامه‌های «قانون استفاده متوازن از امکانات کشور» سهمی دریافت نکرده بود و اعلام کردند در این شاخص‌ها فارس از متوسط کشور بالاتر است.

وی با بیان اینکه با تلاش‌هایی که همکاران ما در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس انجام دادند و با مراجعات متعدد به تهران توانستند در این شاخص‌ها برای استان فارس سهمیه دریافت کنیم، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گزارش‌های صحیح و مطابق واقعیت به وزارت‌ خانه مربوط به خود ارائه کنند و مدیری که با ارائه گزارش‌های نادرست شاخص‌های خود را بالاتر از متوسط کشوری اعلام می‌کند نباید در شورای برنامه‌ریزی استان ادعای مشکل کند.

خرم‌آباد|50 درصد اعتبارات توازن منطقه‌ای به حوزه گردشگری اختصاص می‌یابدنگاه دولت به خدمات‌رسانی مطلوب در قالب "توازن منطقه‌ای" است/ اعتبارات مانه و سملقان 150 برابر شددولت اعتبارات توازن منطقه‌ای را به استان‌های محروم تزریق کند‌

تاجگردون با بیان اینکه اعتبارات توازن شهرستان‌ها مطابق سهم 97 توزیع می‌شود، گفت: جمعاً 25 برنامه قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در 29 شهرستان فارس اجرا می‌شود و سهم شهرستان شیراز از این اعتبارات 100 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام با درصد پیشرفت فیزکی بالاتر است همچنین باید پروژه‌ها تا پایان 98 تکمیل شود، خاطرنشان کرد: به شورای برنامه‌ریزی استان‌ها اجازه داده شده که کلیه پروژه‌هایی که صرفا از محل اعتبارات قانون مذکور شروع شده‌اند در سال 98 نیز تامین اعتبار کند.

تاجگردون در مورد استفاده از بند «و» تبصره پنج قانون بودجه اظهار داشت: هر استانی که زودتر اقدام کند زودتر تخصیص اعتبار خواهد گرفت بنابراین از مدیران دستگاه‌های اجرایی فارس درخواست می‌شود که هر چه سریع‌تر برای استفاده از این ظرفیت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون دو مورد تهاتر انجام شده که مربوط به اداره راه و شهرسازی لارستان بوده است، گفت: 280 میلیون تومان در تهاتر نوع اول و در تهاتر نوع دوم که همان مطالبه‌گری بانک‌ها است یک میلیارد و 380 میلیون تومان تهاتر شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس افزود: 30 درصد تخصیص اسناد خزانه با نرخ سررسیدهای مختلف برای استان فارس وجود دارد که به محض ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی ارسال می‌‌شود.

انتهای پیام/ح

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان

محمد جواد خانی پور گفت: بر اساس برنامه ریزی و پیش بینی‌های انجام شده در گیلان ، تا به امروز ۵۹ سر دهنه خاکی اولویت دار در گیلان، پس از مرمت، بازسازی و یا ساخت، آبگذاری شده اند.


وی افزود: بیشترین تعداد سر دهنه‌ های کشاورزی آب در شهرستان‌های تالش، آستارا، رودسر واقع شده اند.


معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب گذاری شده دب شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها، همه ساله برای جلوگیری از سیلاب‌ها در فروردین و اردیبهشت، مرمت، بازسازی و ساخت سر دهنه‌ های خاکی به سرعت انجام می‌شود.


 خانی پور افزود: همچنین ۳۶۶ سر دهنه اولویت دار دیگر در استان در دست مرمت، بازسازی و ساخت است که تا پیش از شروع عملیات کاشت برنج بر اساس تقویم زراعی جهاد کشاورزی گیلان به پایان خو هد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد