Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:24:12 GMT

صدرنشینی موقت باواریایی‌ها در بوندسلیگا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۵۶۴

صدرنشینی موقت باواریایی‌ها در بوندسلیگا

هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان ساعت ۱۸ عصر امروز به وقت تهران با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته، بایرن‌مونیخ که شروع خوبی نداشته و تا قبل از هفته پنجم با هشت امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار داشت به مصاف کلن قعرجدولی رفت؛ کلنی که از چهار دیدار اخیر خود تنها ۳ امتیاز کسب کرده و در جایگاه پانزدهم جدول قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در نهایت با نتیجه پرگل چهار بر صفر به سود باواریایی‌ها پایان یافت و لواندوفسکی در دقایق ۳ و ۴۸، فیلیپه کوتینیو در دقیقه ۶۲ از روی نقطه پنالتی و ایوان پریشیچ در دقیقه ۷۳ با پاس گل کوتینو، دروازه کلن را گلباران کردند. کلن از دقیقه ۵۹ با اخراج ایزبیو، ۱۰ نفره مسابقه را دنبال کرد.

با این نتیجه، بایرن مونیخ که از ابتدای فصل رنگ صدر جدول را ندیده بود، ۱۱ امتیازی شد و به طور موقت با یک بازی بیشتر نسبت به پدیده فصل جدید بوندسلیگا یعنی لایپزیش ۱۰ امتیازی، در صدر جدول قرار گرفت.

در دیگر دیدار هفته پنجم، بایرلورکوزن به مصاف یونیون برلین رفت و 2 بر صفر به پیروزی رسید. در این مسابقه کوین وولاند در دقیقه ۲۰ و آلاریو در دقیقه ۲۵ برای لورکوزن گلزنی کردند. یونیون برلین از دقیقه ۶۶ با اخراج یکی از بازیکنانش، ۱۰ نفره مسابقه را ادامه داد.

فرایبورگ و آگزبورگ نیز در دیگر دیدار هفته پنجم بوندسلیگا برابر هم قرار گرفتند که دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند و امتیازها را بین هم تقسیم کردند. فرایبورگ که کسب امتیاز این مسابقه، ۱۰ امتیازی شد و به طور موقت در جایگاه دوم جدول و بالاتر لایپزیش ایستاد.

از دیگر دیدارهای این هفته، مسابقه هرتابرلین و پادربورن قعرجدولی بود که به ترتیب در جایگاه ۱۸ و ۱۷ جدول قرار داشتند. این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ بر یک به سود هرتابرلین پایان یافت. در این دیدار، دیلروسون در دقیقه ۱۰ و ماریوس وولف در دقیقه ۵۳ برای هرتا گلزنی کردند و تک گل پادربورن را زولیسنکی در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند.

در حساس‌ترین دیدار هفته پنج بوندسلیگا، لایپزیش و وردربرمن از ساعت ۲۱ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ ایوان پریشیچ بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فردا چهار شنبه، پنجم اردیبهشت، پانزدهم شوال و هفدهم آوریل است.
هنگام اذان صبح در شیراز ساعت ۴ و ۱ دقیقه
طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۲۴ دقیقه
اذان ظهر ساعت ۱۱ و ۵۸ دقیقه
اذان مغرب ۱۸ و ۵۰ دقیقه
و نیمه شب شرعی امشب شیراز هم ۲۳ و ۱۶ دقیقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد