Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و با همکاری دفتر کارآفرینی و انجمن علمی حقوق ، کارگاه اموزشی دادگاه مجازی با موضوع کیفری در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، دکتر شاکر سلطان احمدی مدیرگروه حقوق دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه اظهار کرد: این کارگاه ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های حقوقی و اساتید و سایر علاقمندان رشته حقوق برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این کارگاه مجازی بررسی صفر تا صد یک پرونده کیفری در دادگاه مجازی با حضور شرکت کنندگان بصورت کاملا علمی و کاربردی برگزار می شود.

مدیرگروه حقوق دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه گفت: همچنین در این دادگاه مجازی قاضی، وکلای خواهان و خوانده از اساتید و دانشجویان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه خواهند بود.

سلطان احمدی افزود: این دادگاه مجازی 26 مهرماه از ساعت 9 الی 14 در مجتمع پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و زیر نظر اساتید مجرب برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن های 33460031_334777333 تماس حاصل  نمایند و یا به آدرس ارومیه، خیابان پاسداران_ جنب مهمانسرای مروارید_ فرهنگسرای جوان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می شود. اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه نمایند. لازم به ذکر است مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال می باشد.

کد خبر 6080762

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • کسب رتبه اول دادگستری استان ایلام در اجرای احکام کیفری در کشور