Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@15:57:15 GMT

خلاصه بازی بایرن مونیخ 4-0 کلن (بوندس لیگا-2019/20)

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۶۲۵

‍‍‍‍‍‍

خلاصه بازی بایرن مونیخ 4-0 کلن (بوندس لیگا-2019/20).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت

باشگاه وردربرمن در واکنش به رفتار اخیر هافبک اهل گینه خود، او را تا پایان فصل از همراهی این تیم محروم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نبی کیتا هافبک گینه‌ای تیم وردربرمن که پیش از بازی یکشنبه شب این تیم با بایرلورکوزن در هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا بعد از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی این تیم نخواهد بود، از سفر با وردربرمن به لورکوزن امتناع کرد و این تیم را در این بازی خارج از خانه همراهی نکرد، از سوی این باشگاه بوندس‌لیگایی نقره‌داغ شد.

باشگاه وردربرمن بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی اعلام کرد نبی کیتا را تا پایان فصل محروم کرده و این هافبک 29 ساله دیگر با این تیم تمرین نخواهد کرد یا در رختکن این تیم حق حضور نخواهد داشت. باشگاه همچنین این هافبک را به پرداخت جریمه نقدی قابل توجهی محکوم کرده است.

کلمنتس فریتس مدیر تیم فوتبال وردربرمن در این باره گفت: رفتار نبی کیتا برای باشگاه غیرقابل تحمل است. او با این اقدام تیم و کادرفنی را در شرایط پرتنش ورزشی زمینگیر کرد و خود را بالاتر از تیم قرار داد.

واکنش‌ها به قهرمانی همراه با رکوردشکنی بایرلورکوزن

نبی کیتا که پس از جدایی‌اش از لیورپول، تابستان اخیر به عنوان بازیکن آزاد به وردربرمن پیوست، این فصل تنها در پنج بازی برای این تیم به میدان رفته است.

وردربرمن که یکشنبه شب با نتیجه 5 بر صفر توسط بایرلورکوزن تحقیر شد، در حال حاضر با 31 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد
  • واکنش‌ها به قهرمانی همراه با رکوردشکنی بایرلورکوزن
  • پس از 11 سال، لورکوزن دوباره جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد (فیلم)
  • ژابی آلونسو: حالا به دنبال موفقیت‌های بزرگتر هستیم
  • بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • بایر لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد؛ ژابی آلونسو به سلطنت ۱۱ ساله بایرن مونیخ پایان داد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و کلن + فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)