Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تخصیص 155میلیارد ریال اعتبار جهت جبران خسارات ناشی از وقوع سیل سال جاری در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، غلامعلی مرادی امروز در جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده سال جاری در استان که با حضور آرامون  سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد ، با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری های سازمان جهاد کشاورزی و مسولین استانی ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار جهت جبران خسارات سیل سال جاری استان به خسارت دیدگان پرداخت می شود که از این میزان ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت کمک بلاعوض و ۷۵ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی ارزان قیمت به خسارت دیدگان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود: براساس هماهنگی های انجام شده با سازمان فضایی کشور تایید مناطق  و میزان خسارت  توسط این سازمان براورد و پس از تایید سازمان متبوعه پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین خسارات وارده  ازشهرستان میاندواب گزارش شده که جبران خسارات  وارده در دستور کار قرار دارد.

پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت : پیشگیری و پایش نقاط مستعد به خسارات از اهمیت زیادی برخوردار است و جلوگیری و برخورد جدی با  تخریب کنندگان اراضی کشاورزی ، منابع طبیعی و جنگلها و تغییر کاربری غیر مجاز جهت کاهش خسارات احتمالی ضروری است .

وی افزود: کاهش بروکرواسی اداری و تسریع در پرداخت تسهیلات و اعتبارات بلا عوض دولتی در اسرع وقت توسط بانک های عامل لازم و ضروری است.

کامیار داهیم مدیرکل دامپزشکی استان نیز در این جلسه گفت : بعد از خسارات سیل فروردین ماه بیش از یک میلیون دز واکسن دامی و ۱۵۰۰ لیتر سموم ضدعفونی بصورت یارانه ای و رایگان دربین سیل زده گان توزیع شده است.

وی بیان کرد: در راستای کاهش خسارات احتمالی وقایع طبیعی طرح پیشگیری، رصد و پایش مناطق مستعد در مناطق مختلف استان در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی با اشاره به جذب اعتباری بالغ بر 1100 میلیاردتومان گفت: ابلاغ اعتبار جذب شده به ایجاد ۲۵۵ مدرسه با ۱۸۰۰ کلاس درس در سطح استان تخصیص داده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، قهرمان رحمانی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره عصمت و الغدیر و ساختمان مرکز مشکلات یادگیری شهرستان سلماس اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی در استان ۴/۲۲ مترمربع و در کل کشور ۵/۲۲ مترمربع است.

وی افزود: با اقدامات انجام یافته فاصله یک مترمربعی با سرانه کشوری رفع خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته با توجهات ویژه استاندار آذربایجان‌غربی و تلاش‌های اداره کل نوسازی هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار جذب شد.

رحمانی بیان کرد: ابلاغ اعتبار جذب شده به ایجاد ۲۵۵ مدرسه با ۱۸۰۰ کلاس درس در سطح استان تخصیص داده شد، که از این تعداد ۱۰ مدرسه برای شهرستان سلماس که هم اکنون در حال ساخت است، اختصاص یافت.

همچنین در این راستا جلسه‌ای در خصوص بررسی مسائل و تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام خیر ساز شهرستان سلماس در دفتر فرمانداری و با حضور فرماندار سلماس و مدیرکل نوسازی مدارس استان برگزار شد.

کد خبر 746710

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی