Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی نیک‌یاد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:  برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در سه عرصه شهرستانی، بخشی و پایگاه و مسجد محوری، با حضور اقشار مختلف بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از دیدار با ائمه جمعه، برگزاری اجلاسیه مجمع عالی بسیج، همایش پیشکسوتان و غبارروبی گلزار شهدا، یاد کرده و افزود: در این هفته همچنین یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، با موضوعات روز، نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، برپایی گشت‌های امنیتی در محله‌ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان توسط حوزه‌های مقاومت بسیج نیز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس و در عرصه بسیج سازندگی، دو پایگاه مقاومت، افتتاح و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و نیازمند توزیع خواهد شد.

نیک‌یاد ادامه داد:جنگ دشمن علیه ملت ایران تمام نشده است، بلکه نوع آن تغییر کرده و امروز با عملیات‌های فریب، به خصوص در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال یأس و ناامیدی و جدایی مردم از حاکمیت است و این یعنی دفاع همچنان باقی است و فقط عرصه میدان تغییر کرده است.

کد خبر 4724717

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان تربت حیدریه هفته دفاع مقدس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه تربت حیدریه اربعین حسینی قزوین هفته دفاع مقدس بوشهر شهرکرد ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا سانحه تصادف ایلام گرگان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  اولین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان زارچ با حضور اعضاء در محل اداره آموزش‌وپرورش زارچ برگزار شد.
 
 فرماندار زارچ ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین نظام جمهوری اسلامی، در برابر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع رژیم تروریستی صهیونیستی، موجب شادی قلب همه مسلمانان جهان به‌ویژه مردم شریف ایران شد. 


زیبائیان ضمن تقدیر و تشکر از نقش‌آفرینی فرهنگیان در تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مرزوبوم گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های گرامیداشت مقام شامخ معلم در شهرستان زارچ نسبت به سال‌های گذشته متنوع‌تر خواهد بود. 
 
امام‌جمعه زارچ با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم و تبریک پیشاپیش این ایام به فرهنگیان و معلمان ابراز داشت: بزرگداشت مقام معلم امسال در شهرستان با محوریت برنامه فرهنگی برنامه‌ریزی‌شده است 
 
حجت‌الاسلام طباطبایی بر لزوم تقویت مدارس دولتی تأکید کرد و گفت: یکی از مشکلات حوزه آموزش‌وپرورش بی‌توجهی به تقویت مدارس دولتی بوده و لازم است در این زمینه اقدامی صورت گیرد.
 
صفری رئیس اداره آموزش‌وپرورش زارچ در ابتدای این جلسه با توجه به اینکه این جلسه با محوریت گرامیداشت هفته‌ی معلم تشکیل‌شده ضمن تشریح جزئیات برنامه‌های هفته معلم افزود؛ با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه‌ریزی‌ها به‌دقت انجام پذیرفته تا بتوانیم شأن و جایگاه معلمین عزیز شهرستان را حفظ نماییم 
 
در ادامه اعضا نظرات خود را در جهت باشکوه برگزار کردن گرامیداشت هفته معلم ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه