Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@15:19:20 GMT

حمایت وزارت ورزش از کویرنوردی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۶۸۰

حمایت وزارت ورزش از کویرنوردی در خراسان جنوبی

سلطانی فر با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری، با متقاضیان زیادی از سوی گردشگران اروپایی مواجه هستیم، گفت: برای اروپایی ها آرامش کویر جذابیت خاصی دارد لذا وزارت ورزش و جوانان آمادگی برای هزینه کردن در بخش ورزش‌های کویرنوردی را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مسعود سلطانی‌فر» عصر امروز(30 شهریور) در حاشیه بازدید از کارخانه کویرتایر، وزرشگاه غدیر و چند پروژه نیمه تمام ورزشی بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی یکی از استانهای توانمند در بخش های اقتصادی است که ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد، اظهار داشت: ظرفیت های این استان به سرمایه گذاری به فعلیت می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر وزرش و جوانان با اشاره به توانمندی استان در بخش صنعت و کشاورزی به ویژه محصولات استراتژیک، گفت: یکی دیگر از ظرفیت های خراسان جنوبی جاذبه های گردشگری است که با توجه به کویر زیبا، این استان می تواند زمینه ساز رونق اقتصادی و اشتغال باشد.

 

سلطانی فر با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری، با متقاضیان زیادی از سوی گردشگران اروپایی مواجه هستیم، اظهارداشت: برای اروپایی ها آرامش کویر جذابیت خاصی دارد لذا وزارت ورزش و جوانان آمادگی برای هزینه کردن در بخش ورزش های کویرنوردی را دارد.

 

جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با تاکید بر توانمندی های استان در بخش کشاورزی، خواستار توجه ویژه به محصولات استراتژیک خراسان جنوبی شد و گفت: خراسان جنوبی در زمینه کشاورزی نیازمند توجه ویژه در بخش فراوری و صادرات محصولات استراتژیک با محوریت زعفران است.

 

سلطانی فر با اشاره به اینکه توسعه صادرات و صنعت و رونق اقتصادی نیازمند زیرساخت ها به ویژه راه است، گفت: عملیات اجرایی راه آهن بیرجند با توجه به مناقصه انجام شده و قول وزیر راه احتمالا تا 20 روز آینده آغاز شود.

 

وی با اشاره به بازدید خود از کارخانه کویرتایر بیرجند، گفت: اجرای طرح توسعه این کارخانه حدود 300 نفر اشتغالزایی جدید را در بردارد.

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس اردبیل مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فعالیت های مسجدی خطبه نماز جمعه نماز جمعه سفر وزیر ورزش وزیر ورزش و جوانان کویر نوردی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» پس از اقامه نماز جمعه ۳۱ فروردین در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: مردم عزیز و قدرشناس خراسان جنوبی همگام با سایر هم وطنان در چند روز اخیر در قالب تجمعات خودجوش، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی، بغض انباشته و فرو رفته از حدود هفت ماه ظلم و جنایت این رژیم کودک‌کش در غزه را ابراز و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با محکوم کردن استمرار جنایات رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیستی همچنین تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه وعده صادق، از عموم مردم خراسان جنوبی دعوت می‌کند به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم خون‌آشام صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد، حضور منسجم و دشمن شکن داشته باشند.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، این راهپیمایی در بیرجند از مصلی و مسجد جامع المهدی (عج) تا میدان نماز برگزار می‌شود.

کد خبر 6082103

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق + تصاویر
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند