Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی از فردا مجدد بر سرعت وزش باد‌های موسمی شمال استان افزوده می‌شود به طوریکه در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

او   افزود: پیش بینی می‌شود وزش این باد شدید شعاع دید افقی در برخی محور‌های مواصلاتی شمال استان نظیر زابل-زهک، زهک هیرمند، زابل هیرمند و زاهدان-هیرمند را کاهش دهد و در برخی لحظات منجر به اختلال در تردد‌های جاده‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: رعایت توصیه‌های بهداشتی هنگام تردد در فضای باز به ویژه کودکان و بیماران قلبی، تنفسی، احتیاط در رانندگی و رعایت مقررات مربوطه در روز‌های پیش رو الزامی است.

حیدری با بیان اینکه اواسط وقت دوشنبه از سرعت وزش باد در شمال استان کاسته می‌شود، گفت: در این مدت به صورت موقت دمای هوا در شمال استان کاهش می‌یابد.

او در بخش دیگری به تشریح شرایط دمایی شهر‌های استان پرداخت و افزود: امروز دلگان با بیشینه دمای ۴۴.۶ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان و زاهدان با دمای ۱۵ درجه خنک‌ترین شهر استان شدند.

انتهای پیام/ع

گردوخاک در سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی

استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی از تلاش‌ها و همکاری‌های ارزشمند مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به‌منظور ساخت و تکمیل شبکه بزرگراهی استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محمد کرمی همچنین از مهدی سلیمی، معاون فنی و عملیاتی و حسین حاجی‌آبادی، رئیس تأمین و توزیع این منطقه با اهدای لوح‌های جداگانه قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی