Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گابریل کالدرون در حالی باید یازده بازیکن اصلی خود را در دربی نودم پایتخت انتخاب کند که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر به ۱۹ بازیکن خود فرصت بازی کردن داده است.

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت با وجود دو کلین شیت بوژیدار راد.شوویچ قصد دارد علیرضا بیرانوند را در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار دهد تا دورازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران برای هفتمین بار با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون برای خط دفاعی پرسپولیس، محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده را در قلب خط دفاعی این تیم قرار داده و مهدی شیری را نیز در دفاع راست بازی می دهد.

همچنین محمد نادری پس از غیبت در ترکیب این تیم مقابل صنعت نفت آبادان بار دیگر شانس زیادی برای بازی کردن دارد تا محمد انصاری را بار دیگر نیمکت نشین کرده و در دفاع چپ بازی کند.

بزرگترین غایب این دیدار سیدجلال حسینی است که کاپیتان اول سرخپوشان به شمار می رود و با وجود نیمکت نشینی در دیدار هفته سوم عنوان شد که مصدوم است و روز شنبه هم به طور رسمی اعلام شد که بازی با استقلال را از دست داده است. حسینی در حالی جایی در فهرست سرخپوشان ندارد که به نظر می رسد شرایط او کمی متفاوت تر از فصول قبل است و باید با آن کنار بیاید.

کالدرون برای انتخاب هافبک های خود با دردسر شیرین روبروست. او در هر پست حداقل دو بازیکن دارد که می تواند از آنها در کمربند میانی پرسپولیس استفاده کند.

با این حال کالدرون از احمد نوراللهی در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد تا او در غیاب سیدجلال حسینی بار دیگر بازوبند تیمش را ببندد. همچنین مهدی ترابی و وحید امیری به احتمال فراوان در کناره های زمین بازی می کنند تا بشار رسن یا سیامک نعمتی به عنوان بازیساز، توپ را به آنها در گوشه های زمین منتقل کنند. البته در این بین شانس رسن از نعمتی بیشتر است.

همچنین کالدرون در نظر دارد علی علیپور و جونیور برانداو را به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس در ترکیب قرار داهد تا شاید آنها طلسم گلزنی خود را در دیدار با استقلال تهران بشکنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶ یکشنبه هفته جاری در هفته چهارم لیگ برتر، دربی نودم پایتخت را مقابل استقلال تهران برگزار می کند.

کد خبر 4724076 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس دربی گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران دربی والیبال کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران قزاقستان تیم ملی فوتبال ایران قهرمانی آسیا باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند

علیرضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: بازی جام حذفی سخت است، چون تیم‌های مقابل با انگیزه می‌آیند، اما به نظرم شرایط پرسپولیس به صورتی است که می‌تواند راحت این بازی را پیروز شود. سرخپوشان برای کسب ۲ جام انگیزه دارند و بازیکنان و مربیان برای هر ۲ جام تلاش می‌کنند و فکر نمی‌کنم کار سختی داشته باشند.

نورمحمدی درباره اینکه تیم آلومینیوم اراک همیشه حریف سرسختی برای پرسپولیس به شمار می‌آید و در بازی لیگ برتر هم توانست سرخپوشان را شکست بدهد، گفت: تیم‌های حاضر در جام حذفی به خصوص تیم‌های پایین جدول انگیزه لازم را دارند به خصوص آنها مقابل پرسپولیس با این همه تماشاگر سعی می‌کنند بهترین بازی خود را ارائه بدهند و همین موضوع باعث می‌شود بعضی از اوقات غافلگیر شویم.

او افزود: تیم پرسپولیس شرایطش به صورتی است که تجربه دارد، چون چند مرتبه در جام حذفی دچار مشکل شده است و همین موضوع باعث شده که دیگر تیمی را دستکم نگیرد. در جام حذفی شگفتی‌هایی می‌بینیم که اصلا عجیب و غریب است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره برگ برنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: به نظرم حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده این بازی است، چون سرخپوشان در شرایطی قرار گرفتند که نمی‌خواهند از این شرایط خارج شوند. همچنین  تیم آلومینیوم هم سرمربی خوبی دارد و هم بازیکنانش مقابل تیم‌های بزرگ به خصوص پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. به نظرم بازی جذابی می‌شود و تنها مشکلش این است که در زمین حریف برگزار می‌شود و تماشاگران حریف می‌آیند و یک مقدار کار را سخت می‌کند. زیبایی جام حذفی این است که یک تیم برنده و تیم دیگر بازنده می‌شود و امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.

نورمحمدی درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس گفت: کسانی که در پرسپولیس بازی کردند می‌دانند شرایط وحشتناک است. زمانی که یک گلر جوان در ۴ بازی به این صورت دروازه بانی می‌کند قطعا بازیکن آینده داری است. به نظرم اکنون هم انگیزه اش بیشتر شده است. بعضی از تیم‌ها دروازه بان جوان می‌گذارند و نتیجه اش را می‌گیرند. چند بازی که از این دروازه بان دیدم، گلری نیست که  مربی بترسد که او را درون دروازه بگذارد و او آینده دارد.

او درباره اظهارت  امیر حسین صادقی  بازیکن سابق استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند قهرمان می‌شویم، اما وزیر ورزش تغییر کرده است، گفت: وقتی تیمی  زورش در زمین مسابقه نمی‌رسد،  همه زورشان به زبانشان می‌رود و هر چه دلشان می‌خواهد می‌گویند که برای پرسپولیسی‌ها این صحبت‌ها عادی و خنده دار است.  تیم پرسپولیس سال‌ها است که قهرمان و نایب قهرمان بوده  و از این رتبه پایین‌تر نیامده است به خاطر همین از این حرف‌ها زیاد می‌زنند.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره واگذاری مالکیت سرخپوشان به کنسرسیوم ۶ بانک اظهار کرد: امیدوارم این ۶ بانک دیگر بتوانند از پس امورات پرسپولیس بربیایند که دچار مشکل نشوند. به هر حال پرسپولیس و استقلال جزو تیم‌های پرطرفدار هستند و امیدوارم مشکلاتشان حل شود، چون یک تیم بزرگ باید پشتش یک پشتوانه بزرگ باشد و ان شا الله در وسطش اتفاقی نیفتد، چون پرسپولیس اکنون باید به آسیا برود و مقام بیاورد و باید با تیم‌های آسیایی بجنگد و خیلی سخت است.   

نورمحمدی درباره اینکه وضعیت پرسپولیس با خصوصی سازی بهتر می‌شود، گفت: صددرصد، کل دنیا به این صورت شده است و فوتبال ما هم فرقی ندارد. گروهی که می‌آید به خوبی می‌داند که باید به تیم پرسپولیس برسد و شرایط این تیم را باید درست کند. حالا امیدوارم قول‌هایی که به اسپانسر‌ها می‌دهند انجام شود که هر ۲ طرف سود ببرند، چون در آن صورت اسپانسر‌ها رغبت بیشتری دارند که در فوتبال سرمایه گذاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو