Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :کودکان و نوجوانان منطقه ۱۱ برای شرکت در پویش تصویری “تهران، شهری که من دوست دارم ” ۱۰۱۹ اثر نقاشی خود را به دبیرخانه این جشنواره در شهرداری منطقه ۱۱ ارسال کرده‌اند.

به گزارش امتداد ، میلاد رستمیان مدیر آموزش شهروندی و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ با اعلام این خبر گفت: «با اعلام فراخوان برگزاری نخستین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران با موضوع «تهران، شهری که من دوست دارم» در مناطق ۱۷‌گانه شهرداری منطقه، ۱۱ گروه سنی ۴ تا ۱۴ سال در این طرح مشارکت کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به استقبال خوب کودکان و نوجوانان منطقه ۱۱ از این پویش هنری اظهار داشت: ‌»مسائل و موضوعات زیست شهری در منطقه ۱۱ اعم از محیط‌زیست و فضای سبز، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، امکانات تفریحی، ورزشی و سرگرمی و… محور خلق آثار هنری کودکان و نوجوانان در پویش “تهران، شهری که من دوست دارم» بوده است»

رستمیان گفت: «کودکان و نوجوانان ناحیه ۳ با ۴۳۰ اثر، ناحیه ۲ با ۳۱۰ اثر، ناحیه ۴ با ۱۹۱ اثر و ناحیه یک با ۸۸ اثر به ‌ترتیب بیشترین و کمترین مشارکت را در این پویش داشته‌اند. ضمن این که نوجوانان ۱۴ ساله ساکن در منطقه با ارسال ۵۳۷ اثر توانسته‌اند گوی رقابت را از دیگر گروه‌های سنی شرکت‌کننده در منطقه بربایند»
او در ادامه با اشاره به کارنامه موفق دفتر آموزش شهروندی و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ در برگزاری چنین پویشی در سال ۹۵ افزود: «سال ۹۵ دفتر آموزش شهروندی و مشارکت‌های اجتماعی منطقه ۱۱ به‌صورت خودجوش در راستای تقویت تعلق شهروندی به شهر، پویش «آسمان آبی، زمین پاک و اخلاق شهروندی» را در منطقه برگزار کرد که حاصل آن ارسال ۹۰۰ اثر هنری کودکان و نوجوانان منطقه به دبیرخانه پویش بود»

مدیر دفتر آموزش شهروندی و مشارکت اجتماعی شهرداری منطقه با بیان این که ۱۰۰ اثر برگزیده جشنواره سال ۹۵ در ایستگاه‌های اتوبوس مرکز شهر به نمایش درآمدند، یادآور شد: «بعد از اعلام نتایج داوری علاوه بر برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده، منتخبان این پویش می‌توانند آثار خود را روی پرتال‌های شهری مشاهده کنند.»

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • ببینید | پویش کابوست منم برای نوجوانان کلید خورد
  • از بین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE