Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس با یک پیروزی خانگی بسیار پرگل و تاریخی مقابل قعرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها به صدرنشین مسابقات نزدیک شد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته ششم لیگ برتر انگلیس، امشب سه بازی برگزار شد که در مهمترین‌شان، تیم فوتبال منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمان رقابت‌ها میهمان خود واتفورد قعر جدولی را با نتیجه 8 بر صفر در هم کوبید که 5 تا از این گل‌ها در همان 18 دقیقه نخست به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوید سیلوا در اولین دقیقه بازی، توپ را وارد دروازه واتفورد کرد و 6 دقیقه بعد سرخیو آگوئرو از روی نقطه پنالتی دومین گل را برای سیتی به ثمر رساند. ریاض محرز در دقیقه 12 اختلاف را به 3 گل افزایش داد 3 دقیقه پس از او برناردو سیلوا هم نام خود را به فهرست گلزنان اضافه کرد. نیکلاس اوتامندی هم بازیکنان خط دفاعی سیتی را در این جشنواره گل بی‌نصیب نگذاشت و در دقیقه 18 پنجمین گل را به نام خودش ثبت کرد. سیتی پس از این شروع طوفانی، از شدت حملاتش کاست و با همین 5 گل به رختکن رفت. با این حال در نیمه دوم 3 گل دیگر برای تیم میزبان به ثمر رسید. برناردو سیلوا در دقیقه 49 خودش را دو گله و در دقیقه 60 هت‌‌تریکش را کامل کرد. حسن ختام جشنواره گل سیتی مقابل واتفورد هم گلی بود که کوین دی‌بروینه در دقیقه 85 زد. آگوئرو با ثبت این گل، اولین بازی لیگ برتر انگلیس شد که در 6 بازی  متوالی ابتدای فصل گلزنی می‌کند.

با این پیروزی سیتی 13 امتیازی شد و به فاصله دو امتیازی لیورپول صدرنشین رسید. تیم تحت هدایت پپ گواردیولا همچنین با کسب چهارمین برد خود تفاضل گلش را به مثبت 18 ارتقا داد.

در 2 بازی همزمان، تیم برنلی در خانه، نوریچ سیتی را 2 بر صفر شکست داد. اورتون هم امشب در بازی خانگی‌اش مقابل تیم تازه وارد لالیگا، شفیلدیونایتد غافلگیر شد و با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.این سومین شکست این فصل آبی‌پوشان مرسی‌ساید است که آنها را در رده چهاردهم نگه داشت.

در آخرین بازی باقی‌مانده امشب لیگ برتر از ساعت 21 به وقت تهران نیوکاسل میزبان برایتون خواهد بود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم

برناردو سیلوا پنالتی دوم منچسترسیتی را به وسط دروازه زد که با واکنش دروازه بان همراه بود.

دانلود (15.5MB)

دیگر خبرها

  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد