Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:03:20 GMT

حق‌السکوت لیورپول به سیتی بابت چشم‌پوشی از «جاسوسی»

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۷۹۷

حق‌السکوت لیورپول به سیتی بابت چشم‌پوشی از «جاسوسی»

این روزنامه در گزارش خود آورده است: شرکای ما در اسکای اسپورتس صحت پرداخت این مبلغ را تایید و اعلام کردند که آنها بیانیه‌ای را که توسط باشگاه لیورپول در این خصوص منتشر شده، در اختیار دارند.

براساس نسخه اصلی گزارش، توافق صورت گرفته بدون ارتباط داده شدن لیورپول یا هیچ شخص حقیقی دیگری که مسئولیت جرم را عهده‌دار شود، انجام شده و علاوه بر این، در توافق مقرر شده بود که اتهامات و اطلاعات هرگز در دادگاه مطرح نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از اینکه توافق مذکور انجام شود، سه استعدادیاب سیتی در عرض کمتر از یک سال راهی لیورپول شدند.

بر اساس ادعای سیتیزن‌ها، ۲ نفر از این استعدادیاب‌ها به اضافه «مایکل ادواردز» مدیر ورزشی کنونی لیورپول در دسترسی از طریق فناوری اسکات۷ به بانک اطلاعاتی این باشگاه (سیتی) دست داشتند.

تایمز می‌گوید، این اتفاق بزرگ‌ترین سوءرفتار تاریخ لیگ برتر جزیره است که تاکنون یک باشگاه معتبر انگلیسی در قبال باشگاهی دیگر صورت داده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول جاسوسی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی «پاکو خمز» از هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز، مدیران این باشگاه محمد نصرتی که دستیار ایرانی خمز بود را به عنوان مربی موقت تیم خود انتخاب کردند اما شکست برابر نساجی در هفته بیست و چهارم باعث شد تا آنها هرچه سریع‌تر اقدام به جذب مربی جدید برای تیم خود کنند و از همین رو با «کریس کولمن» سرمربی سابق تیم ملی ولز به توافق رسیدند اما هنوز قراردادی با او به امضا نرسیده است.

سایت انگلیسی «۷۷۷score» در این خصوص نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است که کریس کولمن با باشگاه تراکتور در ایران به توافق رسیده و مدت زمان قرارداد این مربی ۵۴ ساله، با تراکتور ۱۸ ماهه خواهد بود. کولمن از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ هدایت تیم ملی ولز را بر عهده داشت و با این تیم به موفقیت چشمگیری دست یافت. در کارنامه مربیگری کولمن، هدایت تیم‌های فولام، کاونتری سیتی و ساندرلند نیز دیده می‌شود.

تراکتور پس از جدایی پاکو خمز بدون سرمربی است و در فاصله ۶ هفته تا پایان لیگ برتر ایران با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

کد خبر 6084053

دیگر خبرها

  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود