Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:52:20 GMT

خوشه طلایی ساوه با برد حریف بابلی صدرنشین شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۹۵۴

خوشه طلایی ساوه با برد حریف بابلی صدرنشین شد

به گزارش ایرنا، تیم خوشه طلایی که در ورزشگاه یادگار امام شهر قم از رایکا میزبانی می کرد، موفق شد با حساب ۲ بر یک حریف خود را شکست داده و با ۱۴ امتیاز به صدر جدول صعود کند.

در این مسابقه ابتدا تیم مهمان توسط «محمد امین رضایی» در دقیقه ۳۵ به گل نخست دست یافت اما «کامبیز دهقانی» در دقیقه ۴۱ نتیجه را به تساوی کشاند تا هر ۲ تیم نیمه نخست با حساب یک بر یک به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم تیم خوشه طلایی ساوه بر دامنه حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه ۵۶ «اصغر نصیری» گل برتری این تیم را به ثمر رساند.

خوشه طلایی هم اکنون در جدول رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب ۱۴ امتیاز از ۶ بازی صدر نشین است.

۶۵۳۹/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ساوه لیگ دسته اول فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت خوشه های طلایی در خراسان جنوبی 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان با اشاره به برداشت  دو محصول گندم و جو در استان گفت:  ۱۲۸ دروگر و ۱۳۰ کمباین در برداشت این ۲ محصول به استان کمک می‌کنند.

جعفری افزود: در خراسان جنوبی ۱۷ هزار و ۱۸۱ هکتار زیر کشت گندم، ۲۱ هزار و ۴۰۸ هکتار زیر کشت جو، هزار و ۸۰۸ هکتار زیر کشت گندم آبی و هزار و ۵۰۵ هکتار زیر کشت گندم و جو دیم وجود دارد که باید برداشت‌ها مدیریت شده باشد. 

وی به ۱۷ مرکز خرید که ۱۵ مرکز دولتی هستند اشاره کرد و گفت:  ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خرید هر کیلوگرم گندم است .

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی  افزود: همچنین گندم مرغوب نیز  تا کیلویی ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان خرید انجام می شود. 

وی با اشاره به اینکه در استان بهره برداران با کمک ۹۸ کمباین داخلی،۳۲ کمباین مهاجر و ۱۲۸ دروگر  کار عملیات برداشت گندم و جو را در استان انجام می دهند گفت: ۲۲ عامل نظارتی نیز بر برداشت درست این محصولات نظارت دارند. 

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی به روز ملی گندم و نان اشاره کرد و افزود: تولید کننده  چه کارخانجات و چه نانوایی‌ها نقش مهمی در تضمین سلامت و امنیت غذایی نان مصرفی مردم دارند و نظارت بر این حوزه‌ها باید بیشتر شود.

دیگر خبرها

  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر
  • آغاز برداشت خوشه های طلایی در خراسان جنوبی