Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@13:33:12 GMT

مهتاب کرامتی رییس هیات داوران یک جشنواره جهانی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۹۷۸

مهتاب کرامتی رییس هیات داوران یک جشنواره جهانی شد

به گزارش وانانیوز، 

با انتشار رسمی سایت جشنواره Imagineindia اسپانیا مهتاب کرامتی به عنوان رئیس هیات داوران این جشنواره در سال ٢٠٢٠ منصوب شد.

همچنین مهدی رحمانی فیلمساز ایرانی که سال گذشته نیز در ترکیب هیات داوران این جشنواره حضور داشت برای سال ٢٠٢٠ همچنان داوری خواهد کرد.

نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم Imagineindia که همه ساله در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می شود از تاریخ ١٧ تا ٣١ ماه می سال ٢٠٢٠ میزبان فیلم‌های بلند سینمایی، مستند و کوتاه از سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار مهتاب کرامتی و مهدی رحمانی چهره های مطرحی از کشورهای انگلیس، استرالیا، آلمان، هند، لهستان و کره جنوبی در ترکیب هیات داوران این رویداد جهانی حضور خواهند داشت.

مهتاب کرامتی در سال ٢٠١٥ جایزه بهترین بازیگری را برای فیلم اشباح داریوش مهرجویی از این جشنواره دریافت کرده بود.

   

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرروابط عمومی سپاهان در جواب کرمانشاهی؛ رقص لیزر و ضیافت اشتباه داوران را یادمان نرفته!

مدیرروابط عمومی سپاهان، استوری رضا کرمانشاهی را بی جواب نگذاشت

طرفداری | تیم های تراکتور و سپاهان 5 روز دیگر در یادگار امام تبریز باید با هم دیدار کنند.

فتاحی مدیر سپاهان روز گذشته طی مصاحبه ای اعلام کرد حواشی سکوهای تبریز باید کنترل شود وگرنه تیم سپاهان وارد زمین نخواهد شد. این مصاحبه واکنش تند رضا کرمانشاهی معاون اجرایی تراکتور را در پی داشت.

سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم! استوری معاون اجرایی تراکتور در جواب مدیر سپاهان؛ مگر در لیگ محللات بازی می‌کنید؟

حالا میرصالحیان مدیرروابط عمومی سپاهان استوری کرمانشاهی را بی پاسخ نگذاشته و تصاویری از حمله لیزری هواداران تراکتور به بازیکنان سپاهان منتشر کرده است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • فیلم/ درگیری داوران و رزمی‌کاران در شبکه ورزش
  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • مدیرروابط عمومی سپاهان در جواب کرمانشاهی؛ رقص لیزر و ضیافت اشتباه داوران را یادمان نرفته!
  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!