Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@13:59:39 GMT

تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۹۸۲

صراط:

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و با  قدردانی از همه دست‏ اندرکاران، مربیان و ورزشکاران پرتلاش؛ این پیروزی را برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی کشور دانست.

متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا برای سومین بار، موجی از غرور و نشاط برای مردم عزیزمان آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی آنان افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی ارزشمند که بر امیدها برای راهیابی به مسابقات المپیک‌ توکیو در رقابتهای پیش رو افزود را، به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم و از همه دست‏ اندرکاران، مربیان و ورزشکاران پرتلاش تقدیر می نمایم.

حسن روحانی 
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: قهرمانی در تنیس مونت‌کارلو باورنکردنی بود

استفانوس سیتسیپاس پس از قهرمانی در مسابقات تنیس مسترز مونت‌کارلو (موناکو) احساساتش را به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانوس سیتسیپاس، نفر دوازدهم رنکینگ جهانی درباره پیروزی برابر کسپر رود و قهرمانی در مسترز مونت کارلو اظهارنظر کرد. این تنیسور یونانی در فینال این مسابقات کسپر رود نروژی را با نتیجه 6 بر یک و 6 بر 4 شکست داد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

استفانوس سیتسیپاس گفت: خوشحالم که به زمین آمدم و تنیس بی رحمانه‌ای را به نمایش گذاشتم. از ابتدا تا انتها، بازی من ثابت بود و توانستم بسیاری از ضربات دشوار کسپر رود را دفع کنم.

تنیسور یونانی خاطرنشان کرد: بازگشت به بازی خوب واقعاً سخت است، بنابراین برنده شدن در تورنمنت‌ها احساس بهتری دارد. باید از خانواده و دوستانم تشکر کنم. من از همه کسانی که پشت این عنوان هستند، بی‌نهایت سپاسگزارم. برای من، این یک پیروزی باورنکردنی است که در حال حاضر به یک آزمون واقعی برای آرامش روانی من تبدیل شد. من امروز فوق‌العاده خوشحالم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • سیتسیپاس: قهرمانی در تنیس مونت‌کارلو باورنکردنی بود
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • رئیسی انتخاب رئیس جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت