Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:07:22 GMT

معاون اجرایی ارتش: رژه ملی در بندر عباس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۹۸۸

معاون اجرایی ارتش: رژه ملی در بندر عباس برگزار می‌شود

امیر سرتیپ محمد محمودی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا، اظهارداشت: فردا همزمان علاوه بر تهران‌ رژه نیروهای مسلح در بندر عباس و سواحل خلیج به صورت ملی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در ۳۰ مرکز استان برگزار می شود، گفت: امسال مراسم رژه تنها در شهرهای بزرگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجرایی ارتش عنوان کرد: این مراسم از ساعت هشت صبح آغاز شده و مسئولیت اجرای رژه در تهران و مراکز استان‌ها با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در بندرعباس با ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
امیر محمودی با بیان اینکه در این مراسم گوشه‌ای از دستاوردها و توانمندی های دفاعی نیروهای مسلح در قالب یگان‌های پیاده و در حال حمل به نمایش درخواهد آمد، گفت: سخنران مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران رئیس جمهوری و در بندرعباس رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
به گفته وی در رژه نیروهای مسلح در بندر عباس علاوه بر یگان های پیاده، شناورهای سطحی زیر سطحی و هواناوهای نیرو های دریایی ارتش و سپاه در خلیج فارس رژه خواهند رفت.
معاون اجرایی ارتش گفت: جنگنده های نیروی هوایی ارتش به همراه بالگرد های هوادریا و هواپیماهای و بالگردهای سپاه نیز دراین رژه بر فراز خلیج فارس حرکت خواهند کرد.
امیر محمودی افزود: جنگنده های نیروی هوایی ارتش و هوانیروز همچنین در رژه نیروهای در جوار حرم امام‌ خمینی (ره) حضور خواهند داشت.
وی عنوان کرد: همچنین تکاوران ارتش و سپاه فردا همزمان با رژه نیروهای مسلح در تهران و بندر عباس عملیات سقوط آزاد و چتربازی را اجرا می کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس بندرعباس خلیج فارس رژه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محل آرامگاه باباطاهر برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

کد خبر 745392

دیگر خبرها

  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر