Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@23:46:05 GMT

رئیس جمهوری قهرمانی تیم ملی والیبال را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۰۹۲

رئیس جمهوری قهرمانی تیم ملی والیبال را تبریک گفت

 

رویداد۲۴ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را به ملت ایران تبریک گفت و با قدردانی از همه دست اندرکاران، مربیان و ورزشکاران پرتلاش؛ این پیروزی را برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی کشور دانست.

رئیس جمهور در این پیام افزود: قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا برای سومین بار، موجی از غرور و نشاط برای مردم عزیزمان آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی آنان افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در پیام خود آورده است: این پیروزی ارزشمند که بر امید‌ها برای راهیابی به مسابقات المپیک توکیو در رقابت‌های پیش رو افزود را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از همه دست اندرکاران، مربیان و ورزشکاران پرتلاش قدردانی می‌کنم.

 تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل استرالیا قهرمان آسیا شد و انتقام شکست مرحله مقدماتی را از این تیم گرفت.

تیم ملی والیبال ایران امروز (شنبه) در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران رقم خورد.

ایران با ۳ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز، چهارمین تیم پرافتخار تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شود. ۲ قهرمانی ایران در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ با هدایت «خولیو ولاسکو» کسب شد و پس از آن ایران در مسابقات سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ با تیم اصلی خود شرکت نکرد. به این ترتیب پس از وقفه‌ای ۶ ساله، ایران برای سومین بار قهرمان والیبال قاره کهن شد.

منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ، تیم ملی والیبال ایران ، مسابقات قهرمانی آسیا ، رئیس جمهور سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تیم ملی والیبال ایران مسابقات قهرمانی آسیا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران

کمتیه ملی المپیک و وزارت ورزش، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز همراه بوده است و رقابت‌های دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجده آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باری تعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش نیز در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت:

رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته‌ی پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد.

اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته‌ی فرنگی نیز با 4 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه‌ سال جدید را با یک قهرمانی باارزش دیگر مزین ساخت تا این موفقیت، روزهای پرافتخار‌تری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.

تلاش همه‌ عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادر‌فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!