Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:53:12 GMT

امامت جمعه یک شبکه اثرگذار در کشور است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۱۶۰

امامت جمعه یک شبکه اثرگذار در کشور است

به گزارش ایرنا؛ آیت الله “مصطفی علماء” روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول جدید و قدیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام نوری معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، افزود: مردم ائمه جمعه را با دقت زیادی زیرنظر دارند و از آنها الگو می‌گیرند و از همه مهمتر از همه، زیر نظارت خداوند متعال هستیم پس باید همواره مراقب اعمال و گفتار خود باشیم و فضای اسلامی را در شهر تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جنگ تحمیلی باوجود تمام سختی‌ها و خون‌هایی که تقدیم شد یک گنج عظیم بود و به برکت خون شهدا است که امروز رهبر ما با این اقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها موضع می‌گیرد و جمهوری اسلامی به این عزت و قدرت در سطح منطقه و جهان رسیده است.

آیت الله علما افزود: هرکس که در جمهوری اسلامی مسئولیت و وظیفه ای دارد باید شکرگزار خداوند متعال باشد و از این موقعیت الهی در راه خدمت به دین و حکومت اسلامی نهایت استفاده را ببرد و برای آخرت خود توشه جمع کند.

گفتنی است در این آیین از خدمات حجت الاسلام “جواد کرمی” مسئول سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان تقدیر و حجت الاسلام “سید محمد حسین ضیغمیان” به عنوان مسئول جدید این شورای معرفی شد.

۳۰۳۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه ستاد اقامه نماز کشور معارفه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت : گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزشهای مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می شود.

وی افزود : جمعیت ، مسجد ، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان