Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:11:51 GMT

بالاخره رونمایی از مثلث رویایی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۲۱۹

بالاخره رونمایی از مثلث رویایی بارسلونا

اگر امشب اتفاق خاصی رخ ندهد، بالاخره از مثلث خط حمله بارسلونا در لالیگا رونمایی خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تابستان امسال و بعد از درگیری های فراوان با باشگاه اتلتیکومادرید در نهایت موفق شد آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی و 28 ساله این تیم را به خدمت بگیرد تا اتفاقی که قرار بود پارسال رخ دهد، بالاخره انجام شده و مثلث رویایی بارسلونا شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته هواداران بارسلونا تصور نمی کردند برای تماشای همزمان لیونل مسی- لوییس سوارز و آنتوان گریزمان باید تا هفته پنجم منتظر بمانند اما حالا و در دیدار امشب بارسا در خانه گرانادا، این اتفاق رخ خواهد داد.

 

 

لیونل مسی در این فصل لالیگا هنوز به میدان نرفته و چهار بازی ابتدایی تیمش را از دست داده بود. لوییس سوارز نیز در بازی هفته اول مقابل بیلبائو آسیب دید و مدتی از ترکیب ثابت بارسا دور بود و در این میان تنها آنتوان گریزمان بود که مشکلی برای بازی کردن نداشت.

 

اما امشب هم لیونل مسی و هم لوییس سوارز شرایط بازی کردن را پیدا کرده اند و می توانند در لالیگا برای اولین کنار یکدیگر در ترکیب ثابت قرار گیرند. بارسلونا در این چهار هفته عملکرد چندان خوبی نسبت به سالهای اخیر خود نداشت و موفق به کسب هفت امتیاز شد. حالا هواداران این تیم امیدوارند با بازگشت لیونل مسی، دوباره این تیم در لالیگا درخشان ظاهر شده و همانند یک دهه اخیر، شانس اول قهرمانی لقب گیرد.

بارسلونا لیونل مسی آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا داوران هفته سی و دوم لالیگا را اعلام کرد. هفته ای که در آن دیدار دو تیم برتر لالیگا یعنی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

ال‌کلاسیکو یکشنبه آینده، ساعت 22.30 به وقت تهران، برگزار می شود و قضاوتش برعهده سزار سوتو گرادو خواهد بود. داور VAR نیز سانچز مارتینز است.
پس از پنج فصل حضور در لالیگا، سوتو گرادو اولین ال‌کلاسیکوی خود را به عنوان داور اصلی تجربه خواهد کرد. او دو بار داور VAR ال کلاسیکو بوده که در یکی از آنها آبی و اناری ها 2-1 پیروز شدند و در دیگری سفیدپوشان در سوپرجام اخیر اسپانیا 4-1 برنده شدند.

سوتو گرادو در این فصل سه بار برای رئال مادرید سوت زده است، یک تساوی مقابل بتیس و دو پیروزی مقابل لاس پالماس و رئال سوسیداد.

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!